Inlägg från: Anonym (g) |Visa alla inlägg
  • Anonym (g)

Kan man bli sövd vid en gyn undersökning?

Anonym (M) skrev 2025-12-04 11:02:22 följande:
    Livmodern sitter inte i ändtarmen, så det var inte en kolosokpi som ts skulle göra. 
    Fint påpekande om ett litet stavfel när du själv inte kan stava ordet som du påpekar är felDrömmer Vi förstår alla vad hen menade.
  • Anonym (g)
    Anonym (M) skrev 2025-12-04 18:08:40 följande:
    Nej, man gör inte en koloskopi i vaginan. Och ja, autocorrect gjorde att ordet blev lite felstavat. Men poängen är att en sådan görs i ändtarmen och ts gjorde en gynundersökelse, vilket vedkommende kanske inte förstod. 
    Åh, du vet inte vad en kolposkopi är?! Sorry. Det stavas väldigt likt ordet som du stavade fel, inte autocorrect men är en undersökning av livmoderhalsen.
  • Anonym (g)
    Anonym (M) skrev 2025-12-04 22:19:23 följande:
    Ja, jag vet vad det. Och det var det som används, eftersom används just i gymundersökningar. Men det är inte en koloskopi. 
    Jamen vad bra då fattade du ju! Så vad var så viktigt att du behövde smälla till någon på fingrarna över en vecka senare?

Du har mängder av stavfel i dina inlägg och mening nr 2 i senaste är knepig. Så varför ska du gå på någon som du faktiskt förstod? Oskyldig
  • Anonym (g)
    Anonym (M) skrev 2025-12-04 22:28:32 följande:
    Det (=instrumentet) används i gynundersökningar. Inget knepigt med det.
    Autocorrect lever sitt egna liv. 
    DET var inte ens vad jag syftade på som var fel. Att autocorrect skulle förstöra alla dina inlägg låter mer som lathet. Och tänk om det var vad personen du hackar på i onödan råkade ut för... Kasta inte sten i glashus.
  • Anonym (g)
    Anonym (T) skrev 2025-12-04 22:30:07 följande:
    Det är väldigt dumt att fler ska tro att man gör en koloskopi i underlivet.... normalt sätt sitter inte underlivet i ändtarmen. 

Du spelar väldigt dum här. Det var en bokstav och det är ett ord som autocorrect faktiskt rättat åt mig själv till felaktigt vid tidigare tillfällen. 

Ändan verkar sitta någon helt annanstans i detta fallet ja.

Svar på tråden Kan man bli sövd vid en gyn undersökning?