Inlägg från: Anonym (Hm) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hm)

Vad göra på en 3e dejt; tips?

Nu har jag varit på två lunchdejter med en man som det känns riktigt lovande med. 

Äntligen träffat en som inte fokuserar på sängen direkt utan faktiskt vill lära känna o skynda långsamt. Nästan tappat hoppet att de fanns där ute.

Nu pratar vi om dejt nr 3 där vi båda känner för att vänta med hemmadejt, men ändå en avslappnad träff med mer tid på oss jämfört med lunchdejt o begränsad tid.

Har ni några tips att komma med? 

Hur många gånger träffades ni innan ni var hemma hos varandra? Vad gjorde ni när ni träffades?
  • Svar på tråden Vad göra på en 3e dejt; tips?
  • Anonym (Hm)
    singhalleluja skrev 2025-11-29 00:21:40 följande:

Att börja med en fin promenad längs ett vackert stråk skulle jag tycka vore en bra början på en 3:e dejt.

Sedan glida förbi ett urmysigt café med utsikt. Få njuta av varandras sällskap tills dejten avrundades med någon typ av specialintresse, jag menar: -Har han någonting som han älskar att göra specifikt? Eller du?

Vill du visa honom något som är väldigt mycket du, utan att fördenskull bjuda hem honom? Någon typ av överraskning är alltid trevligt om en sån här typ av dejt innehåller.

För oss tog det två dejter innan vi träffades hemma hos mig. Hade säkert kunnat vänta längre om det inte var för att hon insisterade... Och det var lite svårt att motstå.

Första dejten var helt galen. En 5-timmars picknick med jordgubbar och kex vid vattnet och vassen, som hade börjat med en fin promenad genom en av Sveriges vackraste mindre städer. (Vadstena). Ibland träffar man miss beyond perfect minst man anar det när man har sån sagolik tur...

Tack för tips! 🙏🏻   Ska spinna runt lite i detta och snickra ihop en bra upplevelse. 

Vad härligt att du träffat rätt, lycka till!
  • Anonym (Hm)
    singhalleluja skrev 2025-11-29 08:09:32 följande:
    Bara kul att ev kunna tipsa! Lyckospark såklart, och berätta gärna sen i tråden om det blev lyckat eller skicka pm. Hoppas det leder till en 4:e och en 5:e! 
    Det ska jag göra 😊
Svar på tråden Vad göra på en 3e dejt; tips?