Inlägg från: Jimmy75 |Visa alla inlägg
  • Jimmy75

Flickvän med 170 IQ

Ironin i dina trådar är helt fantastisk. Du inleder med att fråga om tips men när du sedan får kommentarer så har du redan svar på allt (visserligen helt verklighetsfrånvända sådana), men fortfarande svar. Min fråga blir därför: Varför skriver du alla dina skumma trådar här? Om du nu redan vet vad och hur du bör göra....och kan få vem du vill när du vill - vad väntar du på? Kanske dags att sluta jiddra och börja trolla istället. Dags att sluta snacka och börja med lite verkstad.

• Jimmy75
    Anonym (Anonym) skrev 2025-11-30 16:04:16 följande:
    Jo det stämmer. Jag planerar.

Ni Svenskar är rätt dryga som jag sagt redan. 
    Och trots att vi är så dryga envisas du med att skriva till oss här och be om input. Får jag fråga vad Mr 1/2200 förväntar sig på ett svenskt internetforum om inte kommentarer från just svenskar?
    jag möter människor med hälften av din påstådda IQ som klarar räkna ut den saken. 
  • Jimmy75
    Anonym (67) skrev 2025-11-30 18:05:18 följande:
    En sak är säker, ingen med IQ över 55 använder "AI".
    Så de enda personer som använder AI är alltså människor med måttlig till svår Intellektuell funktionsnedsättning med andra ord? Du tänker att det är en grupp människor som sitter jättemycket med internetforum och chatGPT?
  • Jimmy75
    Anonym (Gammal räv) skrev 2025-12-01 07:42:00 följande:

Så länge man inte definierar enligt vilken IQ-skala/vilket test är tråden inte tydlig. Jag har t.ex. IQ 144 - men enligt Cattell-testet, vilket genast är lite mindre imponerande.

Medlemskap: Gränsen för att bli medlem i Mensa är en IQ på 130 på WAIS-skalan.

Krav: För att kvalificera sig kan man antingen göra ett av Mensa anordnat test, eller uppvisa ett tidigare övervakat resultat från ett godkänt test, som till exempel ett WAIS-test.

Andra tester: Andra skalor används också, men WAIS är en av de mest erkända. Gränsen är annorlunda för andra skalor, som till exempel Stanford-Binet (där gränsen är 132) och Cattell (där gränsen är 148). 
    Se där! En person som faktiskt vet vad han pratar om 👍🏻
  • Jimmy75
    Anonym (Gammal räv) skrev 2025-12-01 19:44:37 följande:
    Vad får dig att tro att jag är en han? Drömmer
    😄 Roligt att du frågar eftersom jag ställde mig själv EXAKT den frågan innan jag skrev det. Sedan bestämde jag mig för att det (helt fördomsfullt) kändes mer typiskt för en man att kalla sig själv för en gammal räv. Med andra ord har jag egentligen inte en aning och jag lekte med tanken att du såklart inte måste vara en man.
  • Jimmy75
    Karolin Boheden Axander skrev 2025-12-01 21:58:24 följande:
    Äsch! Fördomar är bara felaktig mönsterigenkänning.Glad
    Fint att du försöker ge mig en väg ur det här 😄 men jag har faktiskt inget att skylla på. Jag gissade helt enkelt - och med tanke på att mina 50/50-gissningar alltid är 100% fel borde jag ju valt tvärtom.
Svar på tråden Flickvän med 170 IQ