Inlägg från: EnAnonumius |Visa alla inlägg
  • EnAnonumius

Min pojkvän blir kåt på andra tjejer

Anonym (Ledsen) skrev 2025-12-01 14:22:08 följande:
    Ja nej det är inte bilder, utan videos när de dansar och har tighta kläder på sig typ
    Ärligt..

Vad är det för skillnad med sådan typ av videos mot porrfilmer  porrfilmsnuttar där män och kvinnor är nakna i knullar framför kameran? 

För mig så blir det ju mer fantasi eggande om man ser en påklädd kvinna/man, än en helnaken kvinna/man.
    Men ser ingen skillnad ändå på att runka till en påklädd kvinna än en naken kvinna i praktiken.
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • EnAnonumius
    Anonym (Ledsen) skrev 2025-12-01 14:41:15 följande:
    ja jo men asså skillnaden blir väl syftet. han går nog sällan in på sociala medier för att runka, men när man söker på porr eller liknande så är syftet att onanera. jag har iaf aldrig varit med om att jag bli spontant kåt av få upp något sexuellt laddat på sociala medier om syftet var att gå in för att scrolla som vanligt. Men jag vet också att jag kan bli upphetsad om det kommer någon sexscen i en film, men jag känner inte behovet av att onanera då, men de är kanske skillnad, vad vet jag
    Då kanske det är dags för dig att förstå att bara för att man är ihop, och bor ihop, så försvinner inte individualiteten. 

Bara för att du är på ett visst sätt, så måste inte din kille vara på "samma sätt". Acceptera och ta till dig att när man har onani så är man väldigt olika.
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
Svar på tråden Min pojkvän blir kåt på andra tjejer