Inlägg från: Anonym (Jag) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Jag)

Min pojkvän blir kåt på andra tjejer

Jag skulle också blivit ledsen, säger inte att han gör fel men vissa saker vill och behöver man inte veta. Det är mycket möjligt att min sambo också gör det men isåfall vill jag inte veta det. Jag vet att han kollar på porr ibland men känner inte att jag behöver veta fler detaljer än så.

Ibland kan han själv berätta saker som jag inte vill veta, till exempel om hans sexliv innan vi träffades. Då brukar jag ga att jag inte vill höra helt enkelt och han får prata med sina killkompisar om sånt. Inte för att jag blir arg för att han inte har levt i celibat innan vi blev tillsammans såklart , vi var 30+ och jag hade två barn när vi träffades (nu har vi två gemensamma också). Utan för att jag helt enkelt inte vill veta detaljer.

Min poäng är väl att man inte behöver veta allt.. Försök släppa det här.. men nu vet du till nästa gång att det kanske är bättre att inte fråga sånt :) Och han kanske kunde varit lite smidigare och inte berättat så detaljerat. 

• Anonym (Jag)
    Anonym (Ledsen) skrev 2025-12-03 14:18:27 följande:
    Jo men vi har pratat om det och vi kollar på det av samma anledning och ingen tar illa vid sig av det, både är okej med de. Problemet var väl att jag hade en annan föreställning på hur det gick till, tänkte liksom att han blev kåt av t.ex sina tankar eller så och sökte då på porr förr att fantisera och onanera, för de är oftast så det är för mig. det börjar med att jag tänker att jag vill få en orgasm och sen söker jag på något att kolla på eller så kollar jag inte alls och bara fantiserar. 

problemet nu blev väl att han medgav att de inte alltid börjar i hans tankar. han medgav att han ibland kan få lust att onanera av att se något sexigt på sociala medier och då är de väl av en slump, inget han söker upp. jag visste väl att alla kan tända på andra oavsett på partner, men nu fick jag det bekräftat och jag blev dessutom ledsen av att han ibland känner behovet av att onanera när han ser något han tänder på. Jag vet att det kan låta lite irrationellt men de är väl så hjärnan fungerar

Jag förstår att det kan kännas jobbigt.. Ni borde inte ha pratat om det men gjort är gjort. Nu vet du att du inte ska fråga sådana saker i fortsättningen. Det finns väl inte så mycket mer du kan göra än att försöka låta bli att tänka på det om det är så att ert förhållande är bra i övrigt. 

Jag tycker som sagt också att han var osmidig , man måste inte berätta allt. 

Det enda jag skulle vilja veta om min sambo gjorde när han runkade skulle vara om han typ betalade för att titta på någon tjej (skulle inte tycka det var ok) eller självklart om han tittade på minderåriga eller något annat riktigt sjukt eller olagligt. Annars lägger jag mig inte i det, vill helst veta så lite detaljer som möjligt. 

Svar på tråden Min pojkvän blir kåt på andra tjejer