Se ut så på sitt bröllop?
Vi planerar bröllop.
Gjorde en ai bild på mig o min drömoutfits. Skrev in mina mått mm.
tycker ni de är ok att se ut så på sitt bröllop?

Vi planerar bröllop.
Gjorde en ai bild på mig o min drömoutfits. Skrev in mina mått mm.
tycker ni de är ok att se ut så på sitt bröllop?

Du ser ärligt helt fantastisk ut och borde kunna vara otroligt vacker en dag som ditt eget bröllop, men bilden du gjort så ser det bara billig ut. Sorry.
Ska du gifta dig kyrligt så går det absolut inte, då måste du dölja mer av brösten under hela tiden ni är inne på kyrkans område (eller hela tiden som prästen är med, om ni har anlitat en präst för att viga er någon annanstans).
Vid en borgerlig vigsel går det väl om alla närvarande - inklusive vigselförrättaren - är ok med det. Men EGENTLIGEN tycker jag att du även då bör dölja mer av brösten, och särskilt om vigseln ska ske i någon offentlig lokal som rådhuset eller stadshuset.
Svep en sjal om dig eller en liten pälsjacka, och ta inte av den förrän dansen börjar, är mitt råd. Eller skaffa annan, mer påklädd klänning - kanske det bästa trots allt.
Förresten hoppas jag att du är jungfru, för annars bör du inte bära brudkrona. Du kan ju ha en tiara i stället!
För övrigt tycker jag att både tiara och krona passar bäst med uppsatt hår.
Haha! Nej, jag tycker inte att man ska se ut så på sitt bröllop. Det ser ut som en blandning av en småflicksdröm med prinsesskrona och en halvporrig urringad överdel med för kort kjol som inte är direkt smickrande.
Alla armband och örhängena ser tacky ut, som om de tillhör en party-outfit. Naglarna likaså.
Kronan och örhängen är för stora för min smak.
Klänningen ger mig Fiona-vibbar (från Shrek) men hennes krona var mindre.
Klänningen ger mig Fiona-vibbar (från Shrek) men hennes krona var mindre.
Ska du gifta dig kyrligt så går det absolut inte, då måste du dölja mer av brösten under hela tiden ni är inne på kyrkans område (eller hela tiden som prästen är med, om ni har anlitat en präst för att viga er någon annanstans).
Vid en borgerlig vigsel går det väl om alla närvarande - inklusive vigselförrättaren - är ok med det. Men EGENTLIGEN tycker jag att du även då bör dölja mer av brösten, och särskilt om vigseln ska ske i någon offentlig lokal som rådhuset eller stadshuset.
Svep en sjal om dig eller en liten pälsjacka, och ta inte av den förrän dansen börjar, är mitt råd. Eller skaffa annan, mer påklädd klänning - kanske det bästa trots allt.
Kronan ser ut som en historisk/filmisk drottningkrona - mindre krona/tiara ser bättre ut.
Håret brukar man väl ha uppsatt på bröllop? (lite osäker)
Jag gillar modellen på klänningen, men den är alldeles för urringad/liten. Det blir lite too much om man råkar ha så stor byst. Kanske kan en minimizer och en storlek större på klänningen gör att det ser bättre ut? Klänningen är också för kort.
Skorna är fina, om det är på sommaren.
Armbanden är för många, och naglarna för långa och vassa.
Om du vill att dina pattar ska vara huvudpersonerna på ditt bröllop så är svaret ja.
Om du vill att gästerna ska minnas något annat när de tänker på ditt bröllop så är svaret nej.
Om du vill att dina pattar ska vara huvudpersonerna på ditt bröllop så är svaret ja.
Om du vill att gästerna ska minnas något annat när de tänker på ditt bröllop så är svaret nej.
Jättefint! 
Kronan, urringningen och naglarna är too much!
Fin håruppsättning utan stor krona, längre klänning med finare ringning och klipp av de hemska naglarna så är du hemma
Förresten hoppas jag att du är jungfru, för annars bör du inte bära brudkrona. Du kan ju ha en tiara i stället!
För övrigt tycker jag att både tiara och krona passar bäst med uppsatt hår.
Förfärligt. Ser ut som prinsessan Peach från Mariospelen - om denna vore med i en porrfilm där hon ska gifta sig och sen ha en orgie-smekmånad med alla ur ensemblen.