Vanilj..
Vad tycker vi om vaniljsex..??
Vad tycker vi om vaniljsex..??
Underskattat. Det går att variera i oändlighet. Med uppfinningsrikedom, medveten närvaro och fantasi.
Om du med VI inkluderar dig själv så kan väl du ge din syn?
Asså... Vad ÄR ens vaniljsex?
Jag antar att frågan är ställd eftersom vaniljsex ofta likställs med tråkig sex?
Är det klassisk musik i högtalarna, rosenblad på golvet och älskog med blicken drunknande i varandras ögon, allt medans man viskar ord om ömhet och kärlek till varann?
Var går "gränsen"? Och vad kommer efter gränsen?
Tja du, det är väl olika för alla. Själv tänker jag på vanligt sex utan extravaganser vilket så klart också är olika för alla. Vanilj är fantastiskt men tråkigt i längden enligt mig. Jag vill ta ut svängarna lite ibland. Lite lätt bondage och smisk eller lite lek med 2:an exempelvis.
Att det är trevligt, precis som lite rough-are tag. Variation beroende på humör helt enkelt. Att bara ha det ena eller det andra vill jag inte.
Underskattat. Det går att variera i oändlighet. Med uppfinningsrikedom, medveten närvaro och fantasi.
Tja du, det är väl olika för alla. Själv tänker jag på vanligt sex utan extravaganser vilket så klart också är olika för alla. Vanilj är fantastiskt men tråkigt i längden enligt mig. Jag vill ta ut svängarna lite ibland. Lite lätt bondage och smisk eller lite lek med 2:an exempelvis.
Vaniljsex....låter oerhört tråkigt. För mig är sex väldigt varierat utan för den sakens skull köra gruppsex, strypsex, hårda tag och lack å läder...Tycker benämningen vaniljsex låter både nedlåtande och tråkigt
Vad är ens vaniljsex, att enbart köra missionären? Tycker "smeknamnet" känns töntigt. Som om tex leksaker, nåt finger i röven eller att binda någon lite lätt är så extravagant. Normalt skulle jag säga. Vad är motsatsen till vanilj?