Inlägg från: Anonym (Hantverkare) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hantverkare)

Otrogen

Erik Hantverkare skrev 2025-12-10 13:47:25 följande:
    Golare har inga polare 
    Och otrogna har ingen fru om det kommer ut. Så förstår att det ligger i ditt intresse att försöka avskräcka.
  • Anonym (Hantverkare)
    Erik Hantverkare skrev 2025-12-10 14:33:18 följande:
    Om man nu vill ha en fru.
    Vad fan vet du om mina intressen
    Du förstår inte att folk läser vad du skriver i andra trådar?
  • Anonym (Hantverkare)
    Jesper f skrev 2025-12-10 14:34:22 följande:
    Det är väll någonstans så att man har aldrig någon djupare kunskap utifrån hur och vad par har för ev. överenskommelser eller inte sinsemellan i sina förhållanden - och man har helt enkelt heller inte med det att göra. Ingen är "skyldig" att deklarera det för någon annan heller.

Det är möjligt att det är en svinpäls man har att göra med, men det är också möjligt att det faktiskt är så att det finns något dem emellan att äventyr på egen hand kan vara OK under vissa förutsättningar. Det senare mer ovanligt, MEN de existerar icke desto mindre.

Att inte lägga sig i andras angelägenheter eller förhållanden brukar vara en bra policys. Svinspälsar är ytterst sällan svinpälsar bara vid ett enda tillfälle i livet, och förr eller senare blir de påkomna eller avslöjar sig. Och då blir de offer för sin egen dumhet. Det är inget någon annan behöver "hjälpa" dem till. 

Däremot säger det väldigt mycket om personen ifråga som beter sig såhär, och är sannolikt inte alls den "gode" och tillförlitliga vän man en gång trodde att det var. Är man beredd att tulla på sina nära relationer, är man givetvis lika fullt beredd att tulla på vänskapsrelationer - och det, om inte annat, är bra att lägga märke till. Kanske inte någon som jag personligen skulle hålla mig som "närmast" med eller fortsättningsvis hålla som den förtroligaste personen i min tillvaro - men där är man givetvis alla olika.
    Ser inga problem. Om de har en egen överenskommelse, så gör det ju inget om någon berättar.

Det är betydligt vanligare att inte vara okej med att ens partner har sex med någon annan och då är det ju TOPPEN om någon berättar. Så... win-win.
  • Anonym (Hantverkare)
    Erik Hantverkare skrev 2025-12-10 15:13:25 följande:
    Mycket väl medveten och tämligen ointresserad av vad alla anonyma läser och tycker, ni slösar bort er tid här, ni borde vara ute och lösa alla världsproblem. Ni är verkligen kloka och förnuftiga toppen att ni finns
    Då så! Då behöver du inte spela förvånad över att folk vet vad du pysslar med och vad du har för intressen (hitta sex vid sidan om ditt förhållande).
Svar på tråden Otrogen