• KimLinnefeldt

Hur variera vaniljen?

Vaniljglass kan man piffa upp med jordgubbssylt, vispgrädde, strössel, salmiaksås, färska bär, wafers och mycket annat. 

Men hur varierar man vaniljsex? Utan att gå utanför vaniljen med bondage, smisk eller rollspel. 

Detaljer... Vinklar, pauser, oväntade ställen på kroppen... ?

• Svar på tråden Hur variera vaniljen?
  • Anonym (Piffa upp!)

Oljesex, edging, intimfrisera varandra, på köksbordet, utomhus, fjärrstyrt vibrator-ägg ute på stan, underkläder - det finns så mycket att variera med.

• KimLinnefeldt
    Anonym (Piffa upp!) skrev 2025-12-03 16:34:16 följande:

Oljesex, edging, intimfrisera varandra, på köksbordet, utomhus, fjärrstyrt vibrator-ägg ute på stan, underkläder - det finns så mycket att variera med.

Ja, mycket beror förstås på vilka gränser man sätter kring "vaniljsex". Oljemassage, underkläder och intimfrisyr kan väl höra dit. Men resten låter lite "vanilj + extra".
  • Anonym (Piffa upp!)

Kan tyckas men mina två senaste kvinnor var rent "vanilj när vi träffades men
    hade inget emot att prova vanilj med lite extra. 
    Det är väl alltid spännande att prova något nytt och det behöver inte vara något mer extremt bara för det.
    Jag har föreslagit porrfilm tillsammans där hon fått välja vad vi ska se - aldrig någonsin har vi sett filmen till slutet och det var alltid hon som inte kunde hålla sig, hahaha
    Ett ex ville prova wet och ett ons ville att det skulle göra lite ont - där gick det över min gräs i alla fall.

• Anonym (Piffa upp!)

Gräns naturligtvis - inte gräsTungan ute

Svar på tråden Hur variera vaniljen?