Inlägg från: Easilyledlady79 |Visa alla inlägg
  • Easilyledlady79

Problem med erektionen

Min man har erektionsproblem men det går oftast bra ändå. Saknar hans självkänsla mer än kanske själva penetrationen. Nu ville han själv och har tagit hjälp men hade han inte gjort det så hade jag nog pushat på honom rejält att göra det.

För några år sedan så hade jag sagt att jag aldrig skulle lämna för en sådan sak men idag är jag inte lika säker. såklart finns det mycket mer än sex här i livet men det är en viktig del Som jag inte vill vara utan.

• Easilyledlady79
    Nipus81 skrev 2025-12-04 19:25:34 följande:
    Din man tar medicin med andra ord? Jag förstår att tanken kommer och att det skulle vara saknat om man aldrig fick känna det igen. Hypotetiskt, skulle du kunna vara kvar i ditt förhållande och samtidigt få penetration på annat håll? Skulle det i så fall vara skillnad om det var med din mans medvetande eller att han var helt ovetandes om det?

Ja han tar medicin ibland. Men oftast fungerar det ändå det är bara ibland den inte vill. Så jag tycker kanske inte problemet är så stort men det har satt sig på hans psyke så han har fått mindre lust i och med detta också. 
    Jo men jag skulle nog kunna tänka mig att vara kvar men få penetration på annat håll OM problemet skulle bli såpass stort att det aldrig går liksom. Svårt att veta säkert innan man står inför det. Men endast i så fall om min man går med på det och allra helst om han är med och hjälper till att ta hand om mig 😊. Men det skulle krävas en hel del pratande om det först för att ingen skulle bli sårad.

Svar på tråden Problem med erektionen