Vad gör man??
När man inte får ligga hemma för att hon inte har lust....efter nästan 3 års med ingen mus att mysa med...
JAG ÄR SEX UTSVULTEN
När man inte får ligga hemma för att hon inte har lust....efter nästan 3 års med ingen mus att mysa med...
JAG ÄR SEX UTSVULTEN
Man slutar och gnälla och skiljer sig.
Frågor på det?
Frågor på det?
Frågor på det?
Frågor på det?
JAG ÄR SEX UTSVULTEN
Ta upp daken med din partner.
Är förhållandet bra i övrigt så kan man försöka få till det att man kan få ha sex med andra bara det handlar om sex och skyddat.
Det är kontroversiellt men kan faktiskt stärka förhållandet.
Jag anser att man som partner måste bjuda till lite om man har ett förhållande den andre kan inte gå utan sex i flera år.
Det är ett dilemma. Den partnern som inte vill ha sex förstår förmodligen inte hur mycket skada den andre tar. Eftersom sex uppenbarligen inte betyder så mycket för den som inte har lust, då är det enkelt att avstå. Och därmed svårt att se problemet. Men även om ni inte har sex TS så är din partner, precis som du, väl medveten om att ni inte har haft sex på länge. Och med den passiva inställningen kan du tolka det som en acceptans att träffa andra för att ha sex, om det underlättar för dig.
Sluta kalla den mus så kanske hon blir mer intressera??