Inlägg från: Anonym (Omöjlig man här också) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Omöjlig man här också)

Julklapp till sambo som saknar intressen

Lika omöjligt med min man. Han gillar att laga mat så förra året fick han en pizzasten. Har han matintresse så finns det ju intressanta kokböcker och utrustning.

Min man gillar också bilar så det jag kan tipsa om då är ju en bok om historien för hans favoritmärke eller varför inte en modellbil han kan bygga ihop själv?

Du säger att han gillar att spela, vissa spel finns ju som brädspel och tittar han på Youtube så finns det ju ibland saker som Youtubers säljer, som kläder, böcker etc.

Gillar han att träna så finns det ju sådan utrustning också. Vi bor i hus och ett år fick min man en pannlampa, den använder han flitigt när han fixar något ute på vintern, typ slänger sopor eller skottar. Spikskor är också bra på vintern så man inte halkar. Långkalsonger, varma sockor, vantar/mössa/halsduk är ju också bra. Skjortor, om han använder sånt. Nästrimmer?

Gillar han att städa så kan man köpa en swiffer. En ny kudde till sängen? Rattmuff till bilen? Upplevelse att köra en viss bil, kostat lite mer men kanske kan vara roligt. Fint mobilfodral/skydd? Pussel? Tjock filt?

Om han inte dricker alkohol så kan man alltid köpa lite finare ost och charkerier, en burk med lyxiga oliver eller godis. 

Nu fick du lite högt ockäh lågt  Jag har annars noll idéer för min man i år också. Det mesta av det jag skrivit här har han redan. Har frågat honom vad han vill ha men får inga svar. Så kanske åker snålskjuts på din tråd för att få andra tips ;)

Svar på tråden Julklapp till sambo som saknar intressen