Inlägg från: Anonym (Husfrun) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Husfrun)

Vi vill ha sex med andra

Ni kan ju alltid börja med att besöka en swingersklubb. Där finns både par och singlar så om allt känns rätt så har ni ju lite valmöjligheter. Enkelt, okomplicerat och på en neutral plats. Första gången kanske miljön blir lite överväldigande och då kan man ju alltid välja att vara med varandra eller inte göra nåt alls. Att söka par eller man/kvinna brukar vara bökigt och man ska oftast på date innan och se om det känns bra. Kan bli mycket skriva och datea utan resultat. Kan också vara känsligt att bjuda hem någon i ens eget hem. 

• Anonym (Husfrun)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2025-12-17 21:50:45 följande:
    För oss äe det inte tilliten till varandra som är problemet med att ta första steget till hotwife. Det är min oro över att vara ensam med en främmande man som jag inte känner. Jag är rädd för att oron och känslan av otrygghet skulle hindra mig från att njuta på det sätt jag vill. Jag vet att min oro sannolikt är överdriven.
    Då är swingersklubb perfekt att börja med. Vi har testat och jag känner mig inte alls bekväm med att vara ensam med en annan man. Jag vill ha min man nära under hela tiden, det är ju vår grej vi gör tillsammans och jag vill kunna se och ta på honom när jag är med andra. Skulle för mig kännas helt fel att göra något på egen hand. Nu är vi nybörjare, första gången var då överväldigande att vi valde att bara vara med varandra och har sen bara provat en gång till. Ingen knäck i relationen, det har snarare stärkt den. 
Svar på tråden Vi vill ha sex med andra