Inlägg från: Anonym (Man) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Man)

Vi vill ha sex med andra

Anonym (oj då) skrev 2025-12-11 17:02:43 följande:
    Menar du att du är ok med att din man får ha sex med andra kvinnor också? Annars brukar det väl vara vanligast att det är kvinnan som får ha lov att ha sex med andra män men mannen har inte samma möjlighet. 

Njae.. om det är ett hotwife-förhållande ja - då är det bara kvinnan som har sex med andra, inte mannen. I ett sådant förhållande har mannen ingen eller väldigt litet behov att få ligga med någon annan tjej. 

Vill även mannen ligga med andra är det mer ett klassiskt swinger-par där båda ihop eller isär träffar andra för sex. 

Så man ska nog skilja på hotwife och swinger Tycker jag. 

• Anonym (Man)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2025-12-17 21:50:45 följande:
    För oss äe det inte tilliten till varandra som är problemet med att ta första steget till hotwife. Det är min oro över att vara ensam med en främmande man som jag inte känner. Jag är rädd för att oron och känslan av otrygghet skulle hindra mig från att njuta på det sätt jag vill. Jag vet att min oro sannolikt är överdriven.
    Nu hade du fått svar tidigare men jag var nog inne på samma, behöver du vara ensam med mannen då? Kan inte din man vara med på ett hörn, om än bara titta på och hålla lite koll på dig. Just den "osäkerhet" att vara själv med någon okänd man har även min fru nämnt som en sak som skulle kännas konstigt/annorlunda. Vi har ju ändå varit tillsammans i 20 år och inte varit med någon annan under den tiden. 
  • Anonym (Man)
    D38 skrev 2025-12-22 13:47:22 följande:

Vi har precis börjat utforska världen av att ha sex med andra. Vi började med att ha trekant med en annan kille. Det var riktigt upphetsande. 

Kan rekommenderas. Finns såklart risker men för oss har det bara varit fördelar  Dm finns om du/ni vill veta mer om upplägget vi hade. 

Vilka risker skulle du säga finns och hur eliminerar man dessa bäst?  
Svar på tråden Vi vill ha sex med andra