• AngeliicaB

Hade jag sen ägglossning?

Hej! denna cykeln har varit så konstig så behöver lite hjälp om det finns någon kunnig. Har normalt en cykel på 32-34 dagar. Men nu är jag inne på dag 42. Det konstiga är att jag alltid känner av när jag har ägglossning. kände av ägglossningsvärken några timmar som vanligt men 9 dagar senare än vanligt. Har en app som brukar stämma bra. kan tillägga att jag är varm och svettas för minsta lilla vilket jag inte heller brukar göra. Ligger normalt på 36,8 i temp men har nu i 9 dagar legat runt 37,6-37,7. Så mycket högre än vanligt. Ska absolut ta ett graviditetstest om någon dag om inte mensen kommer. Men bara haft sex nån enstaka gång så tvivlar på att jag skulle vara gravid. Kanske har några hormon problem vem vet. Fick även barn för 14 månader sen och fick tillbaka min mens nån månad efter som varit rätt regelbunden sen dess.
  • Svar på tråden Hade jag sen ägglossning?
  • ANML

Att du kunnat hålla dig från att ta ett test🙈 så mycket högre temp lutar ju absolut åt att du Skulle kunna vara gravid??

• AngeliicaB
    ANML skrev 2025-12-11 22:54:07 följande:

Att du kunnat hålla dig från att ta ett test🙈 så mycket högre temp lutar ju absolut åt att du Skulle kunna vara gravid??

Brukar normalt sätt testa direkt mensen är sen ibland innan med😅Men har haft så fullt upp att jag plötsligt kom på att den va sen. Men känns på nått sätt inte som det blir något denna gången. Men bestämt att jag ska testa på söndag om den inte kommit☺️
  • ANML
    AngeliicaB skrev 2025-12-12 11:19:47 följande:
    Brukar normalt sätt testa direkt mensen är sen ibland innan med😅Men har haft så fullt upp att jag plötsligt kom på att den va sen. Men känns på nått sätt inte som det blir något denna gången. Men bestämt att jag ska testa på söndag om den inte kommit☺️
    Okej men för mig var det så, att just den månaden vi hade som mest att göra med resor och allt möjligt och knappt var intima runt ägglossnings perioden så blev jag gravid, fanns inte en procent i min kropp som trodde att jag var det så blev så chockad när mannen tvingade mig till ett grav test som visade positivt. Så håller tummarna för dig 😁
Svar på tråden Hade jag sen ägglossning?