• Jhannis

Körslaget!

I kväll kl:20.00 börjar körslaget i tv 4. Här är dom som ska leda sina körare.

Joakim Lundel
    John Lundvik
    Klara Hammarström
    Erik Gadd
    Linnea Henriksson
    Janice Kavander

Ska bli riktigt roligt att följa Körslaget.

Här kan vi prata om programmet. Inga spoilers om någon tittar före programmet sänds.

• Svar på tråden Körslaget!
  • Nandez
    Jhannis skrev 2025-12-20 20:50:15 följande:

Jockes kör kör i olika stämmor vilket låter bättre

Ja, men lite enformigt beat
  • molly50
    Jhannis skrev 2025-12-20 20:50:15 följande:

Jockes kör kör i olika stämmor vilket låter bättre

Ja,de var bra. Blir spännande att höra Jocke själv sjunga om de blir kvar till nästa vecka. 
  • Jhannis
    Nandez skrev 2025-12-20 20:52:41 följande:
    Ja, men lite enformigt beat
    Vad är beat Skäms Nä jag tyckte inte det var enformigt. Hann dock inte höra vad juryn sa för jag var tvungen att springa på toa.Glad
  • Nandez
    Jhannis skrev 2025-12-20 20:54:46 följande:
    Vad är beat Skäms Nä jag tyckte inte det var enformigt. Hann dock inte höra vad juryn sa för jag var tvungen att springa på toa.Glad
    Samma taktGlad
  • Jhannis
    molly50 skrev 2025-12-20 20:54:01 följande:
    Ja,de var bra. Blir spännande att höra Jocke själv sjunga om de blir kvar till nästa vecka. 
    Ja jag tyckte det med och jag hoppas verkligen att Jockes kör får bli kvar. Tror nog det lossnar för honom att våga sjunga själv också.
  • Nandez
    molly50 skrev 2025-12-20 20:54:01 följande:
    Skrattande
  • Jhannis
    Nandez skrev 2025-12-20 20:56:19 följande:
    Samma taktGlad
    Nja nä....kören sjöng olika stämmor högre och lägre så jag tycker inte det var samma takt, men som sagt vi gillar olika och det får man göra.
  • Nandez
    Jhannis skrev 2025-12-20 20:58:09 följande:
    Nja nä....kören sjöng olika stämmor högre och lägre så jag tycker inte det var samma takt, men som sagt vi gillar olika och det får man göra.
    Inte kören utan den elektroniska takten
Svar på tråden Körslaget!