• Jhannis

Körslaget!

I kväll kl:20.00 börjar körslaget i tv 4. Här är dom som ska leda sina körare.

Joakim Lundel
    John Lundvik
    Klara Hammarström
    Erik Gadd
    Linnea Henriksson
    Janice Kavander

Ska bli riktigt roligt att följa Körslaget.

Här kan vi prata om programmet. Inga spoilers om någon tittar före programmet sänds.

• Svar på tråden Körslaget!
  • Nandez
    Jhannis skrev 2025-12-30 13:35:58 följande:
    Oj hemsk. Hoppas han blir bra och kryar på sig.

Gott nytt år SkålSolig
    Ja, det verkar som det i slutänden har gått bra. Skrev lite i inlägget ovan. Tack för omtankenHjärta

Gott Nytt ÅrSkålSolig
  • molly50
    Nandez skrev 2025-12-31 15:30:31 följande:
    Ja, det verkar som att det går bra, ung och stark fysik och ett stort mått av tur. Läkarna tror att fet tar ett år för att bli återställd. Tack för omtankenHjärta

Gott Nytt ÅrSkålSolig
    Skönt att höra att det kommer att gå bra. Hjärta

Gott nytt år på dig med! SkålSolig
  • Nandez
    molly50 skrev 2025-12-31 15:38:45 följande:
    Skönt att höra att det kommer att gå bra. Hjärta

Gott nytt år på dig med! SkålSolig
    GladHjärta
  • Jhannis
    Nandez skrev 2026-01-03 19:56:50 följande:

Strax dagsGlad

Jag kan inte titta på tv 4 då kanalen har varit hemsk hela julen och fortsätter så att man inte kan kolla via tv. Ska försöka kolla på play.
  • Nandez
    Jhannis skrev 2026-01-03 20:00:10 följande:
    Jag kan inte titta på tv 4 då kanalen har varit hemsk hela julen och fortsätter så att man inte kan kolla via tv. Ska försöka kolla på play.
    Hoppas det fungerarGlad
  • Nandez

Caroline och alla körerna var mäktiga när dom sjöng hennes Snälla, snällaGlad

• Anonym (?)
    Jhannis skrev 2026-01-03 20:00:10 följande:
    Eller var tacksam att du slipper alla TV 4:as krystade "tävlings-progam"
    Är Sverige verkligen så ytligt att man bryr sig om bönder, farmare, Robinsonare eller körer eller ....
  • Jhannis
    Nandez skrev 2026-01-03 20:04:12 följande:

Caroline och alla körerna var mäktiga när dom sjöng hennes Snälla, snällaGlad

Ja det var dom.....jag kan vara seg på att svara då jag skriver med min dotters familj som ör på väg söderut.
Svar på tråden Körslaget!