• NooneBird

BIM Januari 2026

Hoppar in här då! 43år planerar 5:e barnet. Har kört oskyddat sedan Augusti, provar för första gången en kombination av vitaminer efter en egen studie av vilka som främjar fertilitet.

Har PCOS och min ålder emot mig. Hade ÄL igår, pos ÄL sticka i lördags och mycket ömhet över livmoder och äggstockar särskilt vid samlag.

Molvärk idag! Nu är det bara att vänta och se! :)

BIM-lista:

2/1 - Noonebird
    4/1 - Elly
    5/1 - Anonym (Längtar)

9/1 - Anonym (F96)
    10/1 - Nemi
    10/1 - llullish
    13/1 - Isa94
    11/1 - Elisand
    17/1 - Otålig!!
    17/1 - Loviisa92
    17/1 - Anonym (Längtar innerligt)
    20/1 Bebo7890
  • NooneBird
    isa94 skrev 2025-12-22 21:09:42 följande:
     Spännande, vad tar du för vitaminer? 
    Myo-Inositol, B6, Folsyra, C-vitamin, Magnesium, Zink och D3 äter jag nu sedan första mens 28/11. Jag har långa och oregelbundna cykler i vanliga fall 30-56 dagar. Nu fick jag ÄL+ dag 20  och har tydligt känt ÄL. Det moler och stretar i ljumskar och ryggslut nu samt att brösten ömmar så det har tydligt varit ÄL denna gången. Glad
  • NooneBird

detta fick jag i morse, kissar var 2-3 timmar även nattetid sen helgen. Detta kom dock efter tiden gått ut, la ner den i väskan och kollade senare efter jag testat då jag skulle med ett tåg. 

kan det verkligen bli såhär efter tiden om det är negativt? Tyckte jag såg en skugga innan tiden men väldigt svagt. 

det syns mycket bättre irl, min kamera är kass på mobilen.
    Är 8dpo idag men hade kissat två ggr på natten innan detta Så det blir svårt att testa med morgonurin?

• NooneBird
    Griiffin skrev 2025-12-29 09:40:13 följande:
    Hej,

Det ser ju lovande ut men man ska inte lita på ett test som gått över tiden tyvärr! Det kan visa falskt positivt. Ta ett nytt imon och läs av det i tid så håller vi tummar och tår!❤️

Sant, tog ett igår dock som är helt blankt så man hoppas ju! Glad

köpte rfsu early också, jag får ha tålamod helt enkelt!, mina bröst gör så fruktansvärt ont nu, tål inte att något tyg stryker mot bröstvårtorn! 

• NooneBird

bilden blev urkass när jag laddade upp den, jag får avvakta till imorgon helt enkelt

Svar på tråden BIM Januari 2026