Inlägg från: Anonym (Hubby) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hubby)

Ligga med upptagen kvinna..

Du som ligger med en upptagen kvinna, alternativt är du den upptagna kvinnan. 

Är det speciellt att få spruta i henne just med tanke att hon är upptagen? Eller för dig som tar emot, känns det annorlunda när någon annan kommer i dig och du sedan åker hem till din partner? 

Jag funderar mest på den psykologiska delen och kanske inte den fysiska som jag kanske tänker är ungefär samma. 

Finns det någon form av storhetsvansinne, bekräftelse, konkurrens, jämförelse, makt, ego-boozt, narcissistiskt tillfredsställande, förbjuden frukt etc etc bakom detta som man inte får i ett förhållande? 

• Svar på tråden Ligga med upptagen kvinna..
  • Anonym (Hubby)
    Anonym (T) skrev 2025-12-16 23:00:38 följande:

Bryr mig inte så mycket om att hon är upptagen.. Och ärligt talat bryr jag mig inte ett skit där sen om killen. Varken ego eller konkurensen, han är bara ett störningsmoment som är ivägen för mig och hon.  Vad jag gillar är att hon är så slynig eller kåt av sig att hon gillar att hålla på med sånt. 

Letar du en framtida partner och därför spelar det ingen roll? Eller hur menar du? Varför blir han annars ett störningsmoment?
  • Anonym (Hubby)
    Dardi007skane skrev 2025-12-16 23:27:35 följande:

Bara den känslan att knulla någon annans tjej slår alla ! Det jag tycker mest om när jag har sex med en upptagen kvinna och allt annat vi gör som är ?förbjudet? på hemMaplan.

Intressant, detta är lite min fråga. Att hon gör förbjudna saker med dig och kanske inte låter man göra, det gillar du? 
  • Anonym (Hubby)
    Anonym (Puls) skrev 2025-12-16 23:25:04 följande:

Jag som gillar mogna kvinnor tycker faktiskt det är lättare att hitta mogna upptagna kvinnor än lediga mogna kvinnor - som är attraktiva och villiga. Kvinnor som inte fått barn undviker jag också. Dom har ofta så många mentala issues som gör att dom är knepiga att umgås med, både vad gäller sexliv och utanför det.

Intressant, har du reflekterat varför du tror det är så? De upptagna har tryggheten hemma och går all in på sex och de som inte är i förhållande letar helheten och inte bara sexet? Eller vad tror du det beror på? 
Svar på tråden Ligga med upptagen kvinna..