Ligga med upptagen kvinna..
Detta sprutande.
Detta sprutande.
Jag som gillar mogna kvinnor tycker faktiskt det är lättare att hitta mogna upptagna kvinnor än lediga mogna kvinnor - som är attraktiva och villiga. Kvinnor som inte fått barn undviker jag också. Dom har ofta så många mentala issues som gör att dom är knepiga att umgås med, både vad gäller sexliv och utanför det.
Dom upptagna är bäst dom ger sig hän på ett annat vis.
Ja jag träffar en upptagen äldre kvinna och vi har sex. Vi får båda ut det vi behöver sexuellt och eftersom hon inte är med andra behövs inte kondom och hon kan inte bli med barn. Vi trivs även med varandras sällskap och kan bara ta en fika tillsammans. Det som gnager är att jag oroas att hon ska avslöja det av misstag för sin man och jag vill inte att det ska bli något drama.
Jag har träffat gifta kvinno som både levt i öppna relationer och varit otrogna. Det,är något extra intimt då hon hon njuter av att få min säd i sig och jag vet att hon har min säd i sig när hon kommer hem till sin man. Jsg vet, hon vet, och ibland vet hennes man. Underbart på ett sätt som är svårt att beskriva. Något extremt intimt.