Inlägg från: Anonym (Tumme) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tumme)

Vilken sorts ben gillar män på kvinnor

gSpotter skrev 2025-12-19 16:52:51 följande:
    6 tummar ner på det här.
    Nån som kan förklara vad det är för fel på min smak?
    Det är inte fel på.din smak, det är fel på de som tummat ner. Dessa som tummar skriver sällan själva utan kan själva bara utrycka sig genom tumningar. 
  • Anonym (Tumme)

Iallafall i dejtingvärlden så är det jätte svårt att hitta någon man som söker någon med så långa ben som jag, är 184cm. Ser egentligen bra ut dessutom. Men ingen har fylt i att de söker någon så lång tjej där man kan göra det. Tex match har funktionen. Hittade inte en en enda som sökte det. Antingen var det 150-170 eller max 180cm på de fåtal som gjorde det. Kanske en miss av dessa män att de tänker det är meningslöst att fylla i så lång person för de tänker att det inte existerar också. Endel trodde nog jag fyllt i min längd fel eller var fake oga konstig längd.

• Anonym (Tumme)

Har en vän som var tillsammans med en tjej på 192cm de ni, långa ben :)

• Anonym (Tumme)
    Deacon skrev 2025-12-20 21:22:18 följande:
    Flertalet män är kortare än 1.84 m och en del av dessa kan förmodligen inte tänka sig att dejta en lång kvinna. Samtidigt "vet" de flesta män från tidigare erfarenheter och efter att ha läst 1000-tals dejtingprofiler att massor av kvinnor inte är intresserade av män som är kortare än dem själva. Denna längdfetischhos kvinnor och fokus på mannens längd är väldigt vanlig. Kan därför tänka mig att många män avstår från att söka kontakt med en kvinna på 1.84. De utgår kanske helt enkelt ifrån att de inte har en chans där och lägger därför ingen tid på att undersöka om det verkligen är så. Det finns ju kvinnor som tycker att andra saker hos mannen är viktigare än hans längd.
    Jag skrev att jag kunde tänka mig någon man från 177cm. De tjejer som är väldigt långa verkar mer vana vid att vara längre än män och därför mer okej med det. Vet en tjej som är 192cm och han som hon varit tillsammans med var 177cm. Men förstår att många tänker så som du säger.
Svar på tråden Vilken sorts ben gillar män på kvinnor