Inlägg från: Anonym (T) |Visa alla inlägg
  • Anonym (T)

Otrogen

Anonym (Förvirrad kvinna) skrev 2025-12-19 18:13:33 följande:
    Otrogen

En man flirtar med mig fastän han är sambo.. Han gör det på ett subtilt sätt men jag spelar dum, som jag inte märker det fastän gillar när han visa detta .ed sitt kroppsspråk ... 

På annan sida tänker på hans sambo och att han ska kunna göra det samma med mig om vi blir ett par i framtiden. Det ser ut att han tröttnade på henne.

Vad tycker ni? Blir han otrogen då? Jag gillar men långt ifrån tycker jag att han är kyst mot henne men utan värderingar för att man SKA lämna en för att flirtar med en annan.

En del män som är gifta/sambo är ute efter lite sex. Se upp du kan bli utnyttjad för lite tillfällig sex, och efteråt kan det kännas obekvämt att jobba kvar på samma arbetsplats.

Så vill du ha det lugnt och enkelt, undvik att blanda in dig i deras förhållande.

Och ja, om han skulle lämna sin sambo och bli ihop med dig iatället, så finns det en risk att han är otrogen mot dig också, om han känner att han vill att det ska hända något spännande. 
  • Anonym (T)
    Anonym (Anonym) skrev 2025-12-20 00:42:10 följande:
    Får jag fråga hur gammal du är ungefär är du 20+ eller över 30+? Undrar därav min sambo alltid pratar om sin yngre kollega på jobbet..
    Vi är nog uppåt miljonen i de åldrarna. Fundera på den statistiska chansen att det är just den personen som skriver här. 
Svar på tråden Otrogen