• Anonym (Anonym)

Svenska tjejer är överskattade

Tja

Svenska tjejer är så överskattade, jag kommer aldrig att ragga på någon svensk tjej något mer.

Om jag raggar på någon i Sverige så får det bli invandrartjejer, svenska tjejer är bokstavligen värdelösa och riktigt överskattade. Jag har bojkottat svenska tjejer helt. 

Finns det fler här som bojkottat Svenska tjejer? 

Viisst är invandrartjejer mycket bättre än svenska?

• Svar på tråden Svenska tjejer är överskattade
  • Anonym (Win win!)
    Anonym (Anonym) skrev 2025-12-23 13:29:50 följande:
    Yeah right, 

Svenska tjejer är så överskattade, de har inget att erbjuda och ska hela tiden bara ta, inte undra på att befolkningen riskerar sjunka med hela 40% till år 2100. 

När jag var i iran fick jag flickvän på första dagen när jag var där. 

Om jag drar till asien skulle jag kunna få flickvän på bara 4 timmar. 
    Det är väl jättebra eftersom svenska tjejer inte vill ha dig.
    Varför förstår du inte att det är ömsesidigt?

Ingen bryr sig om du träffar en utländsk kvinna, svenska kvinnor dejtar män dom är intresserade av och det är inte du som du förstår.
    Du kommer aldrig att övertyga de flesta svenska män om att svenska kvinnor inte är bra för de flesta anser inte det.
    Enstaka män tycker säkert som du men att majoriteten inte anser det får du faktiskt acceptera. Sen spelar det inte roll för någon annan om du anser att svenska män gör fel eller rätt, svenska män väljer vad dom ska göra och du väljer som du vill eller du väljer inte eftersom du inte verkar attrahera svenska tjejer.
  • molly50
    Anonym (Anonym) skrev 2025-12-23 13:55:47 följande:
    För att svenska tjejer är så överskattade och det bör vara en diskussion. 

Det är som att leva i afrika utan mat fast i detta fall utan riktiga brudar. 

En brud ska kunna laga mat och ta hand om mannen, svenska tjejer vill bara ha en kille för att få bekräftelse, vilket är riktigt low quality. Vad kan ens svenska brudar? De kan bara måla naglarna.

Jag hade bojkottat svenska brudar redan när jag gick på gymnasiet, men vill att folk ska fatta att man inte alls behöver vara singel, skaffa dig en invandrartjej, de är minst 10 gånger bättre än svenska. De kan laga mat och vet att en tjejs roll är att vara en tjej och inte vara maskulin.
    Är det maskulint att ställa krav på att mannen hjälper till hemma och med barnen?
    Om du vill ha en kvinna som passar upp på dig och bara ger och inte tar så får du väl flytta hem till din mamma igen. 
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Win win!) skrev 2025-12-23 14:09:28 följande:

Ingen bryr sig om du träffar en utländsk kvinna, svenska kvinnor dejtar män dom är intresserade av och det är inte du som du förstår.
    Du kommer aldrig att övertyga de flesta svenska män om att svenska kvinnor inte är bra för de flesta anser inte det.
    Enstaka män tycker säkert som du men att majoriteten inte anser det får du faktiskt acceptera. Sen spelar det inte roll för någon annan om du anser att svenska män gör fel eller rätt, svenska män väljer vad dom ska göra och du väljer som du vill eller du väljer inte eftersom du inte verkar attrahera svenska tjejer.
    När jag gick på gymnasiet så var skolans 3dje snyggaste blond tjej kär i mig, men jag valde att inte gå vidare med henne eftersom att jag visste redan då att svenska tjejer är bara trubbel. Jag valde en kinesisk tjej istället som jag frågade nummer till och vi blev tillsammans. 

Svenska tjejer är inte bra alls. Jag har undvikit dem sedan jag gick på gymnasiet, jag var tillsammans med svensk tjej när jag var 14 men sedan så växte jag ifrån det då jag förstod bättre. Jag gjorde slut förresten med hon jag var tillsammans med vid 14 års ålder. 

Svenska tjejer är bara tillfälliga tjejer, inget man har något seriöst med.
  • Anonym (W)
    molly50 skrev 2025-12-23 14:14:13 följande:
    Är det maskulint att ställa krav på att mannen hjälper till hemma och med barnen?
    Om du vill ha en kvinna som passar upp på dig och bara ger och inte tar så får du väl flytta hem till din mamma igen. 
    TS vill vara den som visar var skåpet ska stå och är kvinnan sen med middagen så får hon smisk på stjärten. Det är TS idealscenario baserat på hans tidigare trådar. 
  • Anonym (Hur)
    Anonym (Anonym) skrev 2025-12-23 13:55:47 följande:
    För att svenska tjejer är så överskattade och det bör vara en diskussion. 

Det är som att leva i afrika utan mat fast i detta fall utan riktiga brudar. 

En brud ska kunna laga mat och ta hand om mannen, svenska tjejer vill bara ha en kille för att få bekräftelse, vilket är riktigt low quality. Vad kan ens svenska brudar? De kan bara måla naglarna.

Jag hade bojkottat svenska brudar redan när jag gick på gymnasiet, men vill att folk ska fatta att man inte alls behöver vara singel, skaffa dig en invandrartjej, de är minst 10 gånger bättre än svenska. De kan laga mat och vet att en tjejs roll är att vara en tjej och inte vara maskulin.
    Tack för dagens skratt🤣😁
  • Anonym (Hur)
    Anonym (Anonym) skrev 2025-12-23 14:21:29 följande:
    När jag gick på gymnasiet så var skolans 3dje snyggaste blond tjej kär i mig, men jag valde att inte gå vidare med henne eftersom att jag visste redan då att svenska tjejer är bara trubbel. Jag valde en kinesisk tjej istället som jag frågade nummer till och vi blev tillsammans. 

Svenska tjejer är inte bra alls. Jag har undvikit dem sedan jag gick på gymnasiet, jag var tillsammans med svensk tjej när jag var 14 men sedan så växte jag ifrån det då jag förstod bättre. Jag gjorde slut förresten med hon jag var tillsammans med vid 14 års ålder. 

Frågade efter nummer och blev ihop, det låter som lågstadiesnack.
  • Anonym (Hur)
    Anonym (Win win!) skrev 2025-12-23 14:09:28 följande:

Håller med, han kan dejta tyska tjejer eller vilka som helst. Ingen bryr sig.
  • Anonym (Win win!)
    Anonym (Anonym) skrev 2025-12-23 14:21:29 följande:

Så vad har du att erbjuda kvinnor då?
    Kommer du att försörja dom och ge dom ett bra liv med bra ekonomi?
    Har du verkligen en bra lön och kan ge en kvinna ett bra liv?

Vad är det som är så svårt att förstå för dig?
    Svenska kvinnor hittar män dom är intresserade av och bryr sig inte om vad du anser, du är ointressant för dom.
    De flesta svenska män är intresserade av svenska kvinnor vad du än försöker övertyga om, inse att de flesta inte tycker som du och struntar i dina åsikter.
    Du behöver inte övertyga svenska män dom har troligtvis mer erfarenhet än dig av kvinnor och väljer det dom vill ha.
  • Agda90

Och had hade desda flickvänner att erbjuda som var så fantastiskt?

Anonym (Anonym) skrev 2025-12-23 13:29:50 följande:
    Yeah right, 

Svenska tjejer är så överskattade, de har inget att erbjuda och ska hela tiden bara ta, inte undra på att befolkningen riskerar sjunka med hela 40% till år 2100. 

När jag var i iran fick jag flickvän på första dagen när jag var där. 

Om jag drar till asien skulle jag kunna få flickvän på bara 4 timmar. 
  • Anonym (Ts är faktiskt inte helt ute och cyklar)

Även om mycket av det som TS skriver är uppåt väggarna så finns det en del saker som det är stark igenkänning på. Från mina erfarenheter kan jag skriva under på att svenska tjejer tar mycket och ger väldigt lite tillbaka, de har problem med att be om ursäkt när de har klantat till det, de flesta har bristande kunskaper i köket, många är allmänt maskuliniserade till klädstil och beteende, de är lätt desillusionerade med uppblåsta egon med en tro på att de har alla rättigheter men nästan inga skyldigheter. Det skapas drama i tid och otid, det ska styras och ställas, det ställs 1000 krav på pojkvännen när de själva erbjuder minimalt.... Inte konstigt att man tittar åt ett annat håll då efter tjejer med mer traditionella värderingar på familj och relationer.

Den allmäna promiskuiteten är inte heller särskilt läcker men tjejerna får givetvis göra som de vill numera. Får önska dem lycka till i sökandet efter en partner som är ok med att vara nummer 117 som får komma till. Då känner man sig verkligen speciell och utvald. Kanske man skulle börja med kattuppfödning för det lär vara en mycket lukrativ affär de kommande decennierna.....

Svar på tråden Svenska tjejer är överskattade