Orgasm stående
Kan du få orgasm stående? Kan du ge exempel?
Det kan jag.
Ingen aning och tänker inte prova.
Runkat stående i duschen har jag ju gjort. Men det var inte igår...
Jag tänker att för en del så är det viktigt att ligga ner och i en speciell position eller så för att kunna få orgasm. Men stående?
För er som det funkar - och då främst kvinnor kanske - gör ni det på något speciellt sätt eller blir ni stimulerade på något (av något) speciellt sätt?
Ja, jag får lätt orgasm stående. Tydligast är väl med massagestrålen i duschen. Behöver kunna stå på tå, spänna benen och luta mig mot väggen. Med partner funkar det också bra, tex om hen står bakom mig och jag kan luta mig antingen bakåt mot min partner, eller framåt mot en vägg eller annat stöd.
Det har hänt för många år sen med en kk men jag gillar det inte riktigt. Det gäller att mannen är riktigt stark och orkar hålla upp mej för annars kan det gå tokigt. Benen bär inte alls under orgasmen så mannen måste hålla i så jag inte trillar och slår mej. Man behöver inte göra på något speciellt sätt, smeka med fingrar räcker precis som när jag ligger ner.
Varför skulle det vara svårt?
Kunde när jag var yngre använde ofta duschen gjorde även andra familjen fick jag veta sensre.