Toalettvanor hos män
Nej fy fasen.
En del människor alltså. Jag är man och sitter ned. Har man väl börjat med det så slutar man inte. Så tipsa han om det. Men är han sån så finns det säkert andra grejer han gör som är ohygieniska.
Nej fy fasen.
En del människor alltså. Jag är man och sitter ned. Har man väl börjat med det så slutar man inte. Så tipsa han om det. Men är han sån så finns det säkert andra grejer han gör som är ohygieniska.
Jag står upp och pissar men fäller upp sitsen och torkar av om det skulle ha kommit någon droppe på kanten av toalettstolen annars inte.
Har du vattnat i trädgården någongång när solen står så där lågt? Runt strålen finns alltid en vattendimma som inte är synlig för blotta ögat om ljuset inte är rätt.
Precis samma sak är det runt urinstrålen. Du kissar alltså ned runt hela toaletten utan att veta om det. En gång är ingen gång men räkna hur många gånger du kissar mellan städningarna på toaletten så blir det rätt mycket piss. Sen är det ju skrymslen och vrår som man inte riktigt når när man städar.
Kontentan är att alla borde sitta ned.
Inser att vattendimma är fel ord. Urindimma ska det ju va.
Urin under ringen kommer från när män pissar ståendes med ringen uppe.
Precis som med vattenslangen eller ett vattenfall så bildas det mikroskopiska droppar som blir som en dimma i luften. Den är inte synlig för blotta ögat om det inte är rätt ljusförhållanden. Dessa droppar lägger sig på porslinskanten och sen fälls ringen ned och urinen fastnar då både på porslinet och ringen.