Är det ok att han gillar andra kvinnors selfies?
En liten intessant snabbfråga.
Om du har en sambo, är d ok för dig att han gillar andra kvinnors bilder på sociala medier?
Ja, nej, kanske? 😅
Gör din gibbe det, bryr du dig?
En liten intessant snabbfråga.
Om du har en sambo, är d ok för dig att han gillar andra kvinnors bilder på sociala medier?
Ja, nej, kanske? 😅
Gör din gibbe det, bryr du dig?
Det är ett grisigt beteende.
Inget för mig
Inget för mig
Nej, det skulle jag inte gilla.
Jag gillar mäns foton så jag kan ju inte missunna honom gilla kvinnors foton. Det är ju bara bilder, man är ju inte otrogen för det.
Det skulle jag inte gilla.
Inget för mig
Detta är ju en gråzon.
Har man ett vuxet förhållande till varandra så tycker jag att man kan diskutera saken. Visar det sig att man skadar sin partner genom sitt agerande så tycker ju jag att man får låta bli att gilla andra tjejer/killar på bild. så viktigt är det ju inte att gilla dessa.
Respekt för varandra är och varandras känslor är viktigt.
Egentligen är det väl inga problem, om han bara gillar bilderna och inget mer. Värre om han faktiskt är attraherad av kvinnorna på de bilder han gillar. Många män försöker ju "ha krokar ute" både här och där, som för att ha någon kvinna att "luta sig mot" om förhållandet skulle ta slut, eller om de egentligen suktar efter någon annan.
Det beror på om han känner personerna eller om han går in för att gilla random personers profilbilder. Sistnämnda är vidrigt.
Inte om det rör sig kring egobilder som är menade att förmedla sexighet från tjejer som skriker efter bekräftelse. Jag ser inte varför män i relationer ska ägna sig åt sånt. De borde rikta sitt beröm och sitt blickfång åt partnern istället. Det mår relationen betydligt bättre av.