Inlägg från: Kirenaj68 |Visa alla inlägg
  • Kirenaj68

Vad får dig att bli arrogant och avvisande mot en man?

Anonym (Förbannad!) skrev 2025-12-30 02:43:44 följande:

Finns massor med dåliga egenskaper. Det senaste exemplet var en tjurig gubbfan som nödvändigtvis skulle sätta sig bredvid mig på vagnen igår eftermiddag. Trots att det fanns flera lediga platser runt omkring oss och han såg mycket väl att jag hade både handväska i knät och en stor frysbag på platsen bredvid mig som varken fick plats på golvet och knappt i mitt knä heller.

Idiot! Självberättigade gubbjävel som tycker sig göra helt rätt i att trängas på folk när det inte ens är nödvändigt!! Åt helvete med honom och alla andra vedervärdiga surgubbjävlar av hans sort Demon

Så bara för att han satte sig bredvid dig blev han per automatik en surgubbsjävel? Eller var det något mer som fick dig att ge honom det epitetet?

Du kunde annars ha bett honom att sätta sig någon annanstans p.g.a dåligt med utrymme just där du sat. Eller?
  • Kirenaj68

Det tog inte lång tid innan tråden togs över av bittra femcels. Bara för att några män över en viss ålder inte har betett sig väl är samtliga män i åldersgruppen gubbkräk, gubbslem, gubbkräksslem och allt annat ni kan komma på. Det är inte svårt att läsa mellan raderna i det ni skriver och bitterheten (motiverad eller ej) är lätt att ta på. Observera nu att jag försvarar inte de män som inte kan bete sig med hyfs, men er grova generalisering över män i en viss åldersgrupp gör er inte ett dugg bättre än de män som antingen sprider kvinnohat på nätet eller spyr galla över kvinnor över en viss ålder. Ni har precis lika vidrig människosyn som incels.

• Kirenaj68
    Anonym (Motbjudandemän) skrev 2025-12-30 17:28:26 följande:
    Fel, detta handlar inte om hat utan mer om personliga preferenser/ uppfattningar om vilka män man tycker är creepy. Om en kvinna dessutom känner sig ofredad av en man är "gubbslem" ett milt skällsord i sammanhanget. Incels skyller på ALLA, inte bara vissa kvinnor för sin ensamhet. Men det förekommer väldigt sällan att kvinnor ofredar män, även om det förekommer.
    Du får nog läsa inläggen igen. I vissa inlägg skrevs det att män över en viss ålder är kräk oavsett om de hade gjort fel eller ej.
Svar på tråden Vad får dig att bli arrogant och avvisande mot en man?