Anonym (Motbjudandemän) skrev 2025-12-30 04:20:56 följande:
Har erfarenhet av det med. Jag bodde som yngre på glesbygden och fick ofta åka buss in till närmsta stad. Vid en hållplats klev det ofta på en alkis som verkligen var motbjudande. Han stank ofta sprit, ibland spyor och flåsade och hade sig. Folk i de trakterna var dock lite fega för att säga till honom, men jag sa rakt ut till honom en gång när han skulle sätta sig bredvid mig, "stick härifrån, jävla fyllo" - var inte på det bästa humöret den dagens ska tilläggas.Han blev aggressiv och skulle slå mig, kallade mig hora osv, men busschauffören ingrep och slängde ut honom.
Du skulle ha gett honom ett likvärdigt epitet tillbaka, typ h*rgubbe eller f*ttgubbfan, det hade jag gjort. Även tagit fram mitt ficklarm och hotat med att utlösa detta, om fyllot blivit fysiskt aggressiv mot en.
Är verkligen inte med på den där oskrivna regeln många tycks ha om att man ska dalta med fyllehundar eftersom "det är så synd om dem". pyttsan! De har valt sin destruktiva livsstil och har också möjlighet till att ta sig ur den. Vem har inte haft det svårt i livet liksom, ingen ursäkt till att bete sig som ett ociviliserat djur som saknar allt vad socialt vett vill säga.
Stinker gör de också och pinkar i det offentliga. Tar sedan i allt med sina pissindränkta äckelfingrar, fy fan som sagt! Som om de lägger hela sin själ och all sin energi till att vara så äckliga och grisiga som de bara kan. Uääk