Inlägg från: Anonym (ingen tror väl på) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ingen tror väl på)

Vuxna med barnsliga smaker

Hur hinner du med två skräptrådar på en gång? Är det för att hinna fylla kvoten innan det nya året där du ska låtsas bli en snäll och vettig person?

Aniiee skrev 2025-12-30 14:34:05 följande:
    Och vi ska käka tacos och red velvet cake- Orka laga mat på nyår när man redan stått 14 timmar om dan i fyra dagar i köket en vecka tidigare.
    ooh! Hade funderat på att köpa lövbiff men tacos har jag allt hemma till. Kanske blir det! Fantastiskt med sk svennetacos som finmiddag!
    Anonym (XXX) skrev 2025-12-30 14:34:03 följande:
    Visst, vi säger så. 
    *nickar djupt och suckar*

Funderar även på vaniljglass med chokladsås, så underskattat!

Aniiee: Har du något bra recept på en chokladsås? Du verkar vara haj i köket.

Anonym (Ketchup) skrev 2025-12-30 14:15:03 följande:

Ketchup är barnsligt och det är dessutom inte gott att ens ha på pasta. Men många dränker flera olika maträtter i ketchup och förstår därmed smaken med syntetisk, sockrad skit. Har jag stått i timmar och lagat till en rätt och min middagsgäst spruttar på med ketchup åker denne ut med huvudet före. Till pasta ser jag till att göra riktig pastasås. Även krossade tomater går bra.

Risifrutti är väl kanske inte direkt barnsligt, men har alltid stört mig på att det främst äts av träningskvinnor som vill vara hälsosamma genom att ha en "lätt lunch". Så gott som alltid pretentiösa typer som vill ha något som smakar godis istället för mat.

Så du gillar inte ketchup och då får ingen tycka att det är en smakhöjare. Är du på samma bittra sätt med koriander?

Aldrig stött på folk som använder risifrutti som lunch. I dagens samhälle möjligtvis en propud eller barbells vilket fyller samma funktion om sött men mer mättande.

Aniiee skrev 2025-12-30 14:44:28 följande:
    Tell me you've never been to a gastro pub without telling me you've never been to a gastro pub.
    gudars ja alla dessa fancy burgarställen som tagit över världen
    Anonym (maten) skrev 2025-12-30 14:47:02 följande:
    Hur menar du att folk i grupp får sota för något som TS skriver? 

Menar du alla dem som blir orimligt kränkta över att man generaliserar över smak i den här tråden? 
    TS trollar så vi får hoppas att ingen blir kränkt. Vad du gör vettefan, ett followup-account?

Vissa vill man inte ens bjuda på ett macka. Skönt att de inte finns.

Anonym (maten) skrev 2025-12-30 14:50:46 följande:
    Väldigt fancy... 
    Starkt svar gubben.
Svar på tråden Vuxna med barnsliga smaker