Vuxna med barnsliga smaker
Hur hinner du med två skräptrådar på en gång? Är det för att hinna fylla kvoten innan det nya året där du ska låtsas bli en snäll och vettig person?
Hur hinner du med två skräptrådar på en gång? Är det för att hinna fylla kvoten innan det nya året där du ska låtsas bli en snäll och vettig person?
Funderar även på vaniljglass med chokladsås, så underskattat!
Aniiee: Har du något bra recept på en chokladsås? Du verkar vara haj i köket.
Ketchup är barnsligt och det är dessutom inte gott att ens ha på pasta. Men många dränker flera olika maträtter i ketchup och förstår därmed smaken med syntetisk, sockrad skit. Har jag stått i timmar och lagat till en rätt och min middagsgäst spruttar på med ketchup åker denne ut med huvudet före. Till pasta ser jag till att göra riktig pastasås. Även krossade tomater går bra.
Risifrutti är väl kanske inte direkt barnsligt, men har alltid stört mig på att det främst äts av träningskvinnor som vill vara hälsosamma genom att ha en "lätt lunch". Så gott som alltid pretentiösa typer som vill ha något som smakar godis istället för mat.
Så du gillar inte ketchup och då får ingen tycka att det är en smakhöjare. Är du på samma bittra sätt med koriander?
Aldrig stött på folk som använder risifrutti som lunch. I dagens samhälle möjligtvis en propud eller barbells vilket fyller samma funktion om sött men mer mättande.
Vissa vill man inte ens bjuda på ett macka. Skönt att de inte finns.