Anonym (Nygammal i gamet) skrev 2025-12-30 22:37:42 följande:
Tack för bra svar! Ibland får jag för mig att just det faktum att jag haft ett (fint och välfungerande) förhållande i 15 år är en bra egenskap. Jag ska försöka förmedla det i min profil. Om du har någon erfarenhet av det, hur viktigt är det enligt dig med ?rätt? utseende på profilbilderna? Kan en bra och välformulerad profiltext kompensera för att man inte är en tiopoängare utseendemässigt? Vilka typ av bilder gillar man som kvinna? Träningsbilder? Bilder på mig och barnen? Bilder från olika aktiviteter och sociala sammanhang? Porträttbilder?
Vem som är en 10-poängqre är ju högst personligt utifrån preferenser och erfarenheter och vad man attraheras av i personlighet.
Vad fan ska jag med en modellsnygg man till om han är så ointressant att klockorna stannar liksom?
Tittar jag tillbaka på mina ex så har dom varit vitt skilda i både utseende och personlighet. Jag vill ha en man som passar mig där jag är i livet och som kan matcha mina behov. Vilket givetvis har varierat med åldern.
Så du bör i första hand reflektera vad du kan erbjuda en kvinna här och nu i det liv du lever.. Vad behöver du och vad är du beredd att ställa upp på. Ska hon vara en jämlik partner med fförälldraansvarsom kommer överens med ditt ex eller vill du ha en kk som inte ska ha nåt med dina barn att göra alls... ska hon ha egna barn, inga barn eller vill du skaffa flera barn är också en aspekt....
På så sätt vet du också vad du ska skriva i en eventuell beskrivning om dig själv i prrofiltext.
Bilderna bör motsvara det du söker. Det är bilderna som drar till sig likes och matchning och det ksn bli väldigt fel om tjejer matchar pga bilder som är "falsk marknadsföring " .. lägg inte upp festbilder om du typ aldrig dricker, lägg inte upp gymbilder om du inte aktivt har en sånt liv , lägg inte upp bilder på barnen om du knappt träffar dom osv...