Inlägg från: Minilillis |Visa alla inlägg
  • Minilillis

Bf September 2026

Gomorron!
    Och grattis till oss alla!❤️ 

Plussade svagt på julaftonsmorgonen med fin stegring. Även här lite oklart med bf pga oregelbundenhet och ett missfall i sep. Men nu håller vi tummarna för det här lilla fröet vill stanna och komma ut början av september -26 😁 

Har en tjejja född 23. 

Tycker inte att jag har nå vidare tydliga symptom ännu mer än att sambon tycker att jag eventuellt har ett jäkla humör ?🤓😂

Kul du startat en September tråd superfemman!👏🏼

• Minilillis

Grattis alla igen! 😁👏🏼

Ananaspaj-> hoppas på tredjegången gillt denna gång ! ❤️👏🏼

Anonym4042->Håller tummarna att de ökar! 😍 

Själv tycker jag de är så svårnavigerat med nästintill symtom fritt. Med dottern (även hon letrozol stimulering) hade jag både illamående och beöst som värkte. Men nu ?! Inget 😅

• Minilillis
    Lovishumlan skrev 2026-01-02 20:12:20 följande:

Tack för era svar! Verkar som att v.7 har varit lite gemensamt för ersatt symtomen slår till lite extra. Får väl helt enkelt se nästa vecka då ☺️ 

Jag har ömma och lite tyngre bröst men inte som förra graviditeten. Då ville jag typ gråta efter en tid för att det gjorde så ont. Märker också av den där hungern som någon av er skrev! Var ännu tydligare strax innan jag plussade eller så har jag kanske bara vant mig nu 😅

Jag har inte ringt barnmorskan än. Har inte ens bestämt om jag ska gå i samma stad jag bor eller jobbar. Ringer nog i slutet av nästa vecka. Vill gärna boka in ett tidigt UL också. Har ni andra ringt eller när tänker ni?

Även jag har bokat privat ul, kommer vara i ca v.7+6 men har inte skrivit till bm ännu 😅 vet inte om jag törs förän ul är gjort🙈😅

Hur går det för dig bokat något ännu ?😁
Svar på tråden Bf September 2026