Inlägg från: Anonym (Ana) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ana)

Så trött ...

Anonym (Volvo) skrev 2025-12-31 11:17:59 följande:
    Inte så smarta råd till nån som förmodligen har ätstörningar i någon form... 
    Håller med ... samtidigt menar L ju väl, och hen ser det tydligen som en möjlighet att ts inte har en ätstörning, så ...

Till TS: jag hör dig ... jag hör dig så otroligt väl. Tyvärr har jag inga peppiga råd eller fina lösningar 😔 enda skulle vara att söka professionell hjälp (det finns trots allt faktiskt de som blir hjälpta av vården) men jag antar att du redan gjort det, och att det inte hjälper? (Och jag bara utgår från att det är en ätstörning det rör sig om - jag har svårt att se hur det skulle kunna vara nåt annat ...)
  • Anonym (Ana)
    Anonym (jgciouyvg) skrev 2026-01-01 06:24:15 följande:

du hör FEL.. Du kan börja ÄTA.. MEN HÅLLA DIN VIKT UNDER DET DUBBLA. Jag vet och jag förstår... har tagit idioter på PSyk på bar gärning med att tvångsmata sådana som dig... hon stal mina cigg... Men vi pratade i 10-15 min och när de upptäckte att vi satt i rökrummet ihop så behandlade de mig dåligt... men hon åt iallafall därefter... Och då med samma äckliga kvinna som klämde henne i nacken hårt... Men denna gån gröt hon inte utan åt och var stolt över det... Men de hatade mig... Fast hon ljög och jag förlät henne... Det här jävla landet är FUCKEED UP!" Jag räddade henne!" Men vi båda blev straffade för detta p ga uniformen!  Du inner inget på att svälta dig själkv finaste... du försker skapa en konflikt.. med ALL RÄTTA! Men tyvärr förlorar du enbart på det sjäklv denna vägen... SÅ ät så att du kan ÄTA UPP IDIOTERNA!

😊😊😊😊😊 Det här var fan det bästa svar jag fått någonsin, haha! Tyvärr gör det ingen skillnad i betydelsen att det gör det lättare att gå emot de där rösterna i huvet, men det gav mig iaf ett skratt och en varm, varm påminnelse om alla underbara, fantastiska, kärleksfulla människor jag varit inlagd med genom åren. Vår sammanhållning och vårt jävlar anamma gentemot dem som försöker sätta sig på oss är fan det finaste som finns ❤️❤️❤️❤️❤️

TACK ❤️
  • Anonym (Ana)
    Anonym (jgciouyvg) skrev 2026-01-01 06:24:15 följande:

du hör FEL.. Du kan börja ÄTA.. MEN HÅLLA DIN VIKT UNDER DET DUBBLA. Jag vet och jag förstår... har tagit idioter på PSyk på bar gärning med att tvångsmata sådana som dig... hon stal mina cigg... Men vi pratade i 10-15 min och när de upptäckte att vi satt i rökrummet ihop så behandlade de mig dåligt... men hon åt iallafall därefter... Och då med samma äckliga kvinna som klämde henne i nacken hårt... Men denna gån gröt hon inte utan åt och var stolt över det... Men de hatade mig... Fast hon ljög och jag förlät henne... Det här jävla landet är FUCKEED UP!" Jag räddade henne!" Men vi båda blev straffade för detta p ga uniformen!  Du inner inget på att svälta dig själkv finaste... du försker skapa en konflikt.. med ALL RÄTTA! Men tyvärr förlorar du enbart på det sjäklv denna vägen... SÅ ät så att du kan ÄTA UPP IDIOTERNA!

Anonym (Ana) skrev 2026-01-02 06:06:03 följande:
    😊😊😊😊😊 Det här var fan det bästa svar jag fått någonsin, haha! Tyvärr gör det ingen skillnad i betydelsen att det gör det lättare att gå emot de där rösterna i huvet, men det gav mig iaf ett skratt och en varm, varm påminnelse om alla underbara, fantastiska, kärleksfulla människor jag varit inlagd med genom åren. Vår sammanhållning och vårt jävlar anamma gentemot dem som försöker sätta sig på oss är fan det finaste som finns ❤️❤️❤️❤️❤️

TACK ❤️
    inser nu när jag läser mitt svar till dig, jgciouyvgg, igen att jag formulerade mig som om ditt inlägg var riktat till mig snarare än till ts, vilket ju var ganska förmätet av mig, och inte schysst mot vare sig dig lr ts 🙈 Jag blev bara så varm om hjärtat av det, och jag kunde liksom relatera så till det så att det kändes som att det var riktat direkt till mig ... Förlåt jgciouyvgg - och ffa: förlåt ts! Grejen är ju den att hela tråden kännns liksom som min; jag befinner mig i exakt samma sits som du ...
  • Anonym (Ana)
    Anonym (Lillan) skrev 2026-01-02 08:40:09 följande:

Provat? 

https://mando.se/mandometermetoden/

Det finns absolut personer som mando har lyckats hjälpa, så jag håller helt med om att det kan vara värt ett försök om ts inte har testat dem. Men fy fan för deras attityd till sig själva. Den lyser igenom redan i beskrivningen på länken, och de är (i min erfarenhet) likadana i verkligheten. Lovar guld och gröna skogar, som om de satt inne med lösningen... Men så länge man förstår att de, precis som alla andra, bara tillhandahåller ett av flera alternativ, som hjälper en del, men inte alla, så är detta absolut ett tips.
Svar på tråden Så trött ...