Inlägg från: Anonym (Men snälla) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Men snälla)

Hittade video när han får stånd av att kissa

Men snälla, skaffa lite självrespekt och standard. Vad gör du ens med en sån kille? En föredetta pundare som gillar piss? Låter det som något man vill ha i sin närhet överhuvudtaget? 

• Anonym (Men snälla)
    Anonym (Obekvämosäker) skrev 2026-01-02 21:37:59 följande:
    Han håller inte på med droger sen länge tillbaka, och har fått bukt på det problemet, annars hade jag inte ens försökt med honom.
    Vad spelar det för roll? Att bli tillsammans med en föredetta pundare kan omöjligt vara värt risken för återfall och all skit som kommer med det. Föredetta pundare är skadat gods. Och i detta fall skadat gods som håller på att äckla sig med piss och filmar det. 
  • Anonym (Men snälla)
    Anonym (Obekvämosäker) skrev 2026-01-03 06:40:17 följande:

ska tala om för dig att Nu efter en hel del googlande har jag förstått att denna fetish inte är sååå himla ovanlig som jag trodde. Du har/kommer garanterat träffa någon som gillar något liknande eller helt annat sjukt någon gång, oavsett om du får veta det eller inte. 

Men dåså. Då har du ju hittat drömkillen. 
  • Anonym (Men snälla)
    Anonym (M.) skrev 2026-01-05 17:24:54 följande:
    Det beror ju på vad det gäller. Vi diskuterar inte någon som inte lägger sin tvätt i tvättkorgen eller inte torkar av diskbänken efter sig, nu. Det TS beskriver skulle vara en dealbreaker för de allra flesta. Jag blev illamående bara av att läsa om det. 
    Tydligen är det ok om tillräckligt många gillar piss. Då är det inget problem för ts längre. 😂 Integritet, vad är det?
Svar på tråden Hittade video när han får stånd av att kissa