• Anonym (Tinnitus)

Skönhetsoperera anus

Läste att allt fler personer gör skönhetsoperationer av sina anus och kan ärligt talat inte förstå detta.

Seriöst, vem tittar där?? 

• Svar på tråden Skönhetsoperera anus
  • Anonym (m)
    Anonym (Tinnitus) skrev 2026-01-09 21:07:33 följande:
    Skönhetsoperera anus

Läste att allt fler personer gör skönhetsoperationer av sina anus och kan ärligt talat inte förstå detta.

Seriöst, vem tittar där?? 

Vem? Ens manliga sexpartner brukar titta där
  • Anonym (Portvakt)

Det handlar ju inte bara om hur det ser ut! Har man hudflikar efter hemorrojder (som är den vanligaste orsaken till dessa operationer) så kan man ha svårt att hålla rent och det kan dessutom orsaka skav och irritation.
    Förstår du bättre nu? 

• Anonym (Ok)
    Anonym (Portvakt) skrev 2026-01-09 21:27:52 följande:

Det handlar ju inte bara om hur det ser ut! Har man hudflikar efter hemorrojder (som är den vanligaste orsaken till dessa operationer) så kan man ha svårt att hålla rent och det kan dessutom orsaka skav och irritation.
    Förstår du bättre nu? 

Så har man problem med hemorrojder så gör man en skönhetsoperation? 

Verkar som att du glömde läsa rubriken. det handlar om skönhetsoperationer, inte nödvändiga operationer. Förstår du bättre nu?

• Anonym (Portvakt)

Jaa, jag läste samma artikel som dig. Där står det ju att det gäller just operationer för att ta bort hudflikar! 

• Anonym (Tinnitus)
    Anonym (Portvakt) skrev 2026-01-09 22:16:49 följande:

Jaa, jag läste samma artikel som dig. Där står det ju att det gäller just operationer för att ta bort hudflikar! 

Men det är väl inte en skönhetsoperation, det gör ju ont och är något medicinskt problem. 
  • Anonym (M2)
    Anonym (Ok) skrev 2026-01-09 22:06:19 följande:

Så har man problem med hemorrojder så gör man en skönhetsoperation? 

Verkar som att du glömde läsa rubriken. det handlar om skönhetsoperationer, inte nödvändiga operationer. Förstår du bättre nu?

Att ta bort hudflikar efter hemorrojder ÄR en skönhetsoperation, en sk estetisk operation och inte livsnödvändig operation. 

Många skönhetsoperationer är nödvändiga. 
  • Anonym (Tinnitus)
    Anonym (M2) skrev 2026-01-09 23:26:36 följande:
    Att ta bort hudflikar efter hemorrojder ÄR en skönhetsoperation, en sk estetisk operation och inte livsnödvändig operation. 

Många skönhetsoperationer är nödvändiga. 
    Jag har själv fått en sån flik som jag vill ta bort efter en graviditet. Alltså jag fick den pga belastningen och den gör ont och blöder. Så det handlar inte om utseende detta eller att någon ska titta utan om smärta och det är något helt annat. När jag tänker på en skönhetsoperation så tänker jag att man typ är missnöjd med färgen och vill att det ska se fint ut 
  • Anonym (Suck..)
    Anonym (Tinnitus) skrev 2026-01-09 22:25:07 följande:
    Men det är väl inte en skönhetsoperation, det gör ju ont och är något medicinskt problem. 
    Hur den ser ut?? Jaja,  är du 20?
  • Anonym (Tinnitus)
    Anonym (Suck..) skrev 2026-01-10 00:15:07 följande:
    Hur den ser ut?? Jaja,  är du 20?
    Har ingen aning om hur den ser ut men den blöder vid toalettbesök. 
  • Anonym (ASSET)
    Anonym (Portvakt) skrev 2026-01-09 22:16:49 följande:

Man vill se snygg ut där antar jag. Verkar vara vanligt att man slickar varandra i röven.
Svar på tråden Skönhetsoperera anus