• Anonym (Tinnitus)

Skönhetsoperera anus

Läste att allt fler personer gör skönhetsoperationer av sina anus och kan ärligt talat inte förstå detta.

Seriöst, vem tittar där?? 

• Svar på tråden Skönhetsoperera anus
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (ASSET)
    Anonym (Äckla dig) skrev 2026-01-10 19:50:13 följande:
    Bland hundar kanske. Människor vet bättre. 
    Man ser ju inte sitt eget rövhål så då tänker jag att man gör det för någon annan som ser det när man slickar eller knullar analt.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Usch)
    Anonym (ASSET) skrev 2026-01-10 19:48:04 följande:
    Man vill se snygg ut där antar jag. Verkar vara vanligt att man slickar varandra i röven.
    Så otroligt sjukt. Och "vanligt" - det tror jag absolut inte på. 
  • Anonym (Ugglan)

Går inte att plastikoperera rövöppningen, själva sphinxtermuskeln kan ta skada och vips kan man inte hålla tätt längre. Det man gör är att ta bort hemmorojder. Flikar är inget annat än fd tomma hemmisar. 

Somliga bleker dock analen. Hur effektivt det är vet jag inte. Kan säkert behövas om man är porrskådis, många analer är mörka och fula. Håriga är väl värst, men man kan ju vaxa. 

• Anonym (M2)
    Anonym (Ugglan) skrev 2026-01-10 21:05:21 följande:

Går inte att plastikoperera rövöppningen, själva sphinxtermuskeln kan ta skada och vips kan man inte hålla tätt längre. Det man gör är att ta bort hemmorojder. Flikar är inget annat än fd tomma hemmisar. 

Somliga bleker dock analen. Hur effektivt det är vet jag inte. Kan säkert behövas om man är porrskådis, många analer är mörka och fula. Håriga är väl värst, men man kan ju vaxa. 

Det går utmärkt att plastikoperera analen. 
  • Anonym (Suck..)

Att operera av medicinska skäl är naturligt. Av estetiska skäl är bara korkat.
    Vem i jösse namn skulle kunna bry sig om hur ballong-knuten ser ut?
    Är man benägen  att köra in valfri kroppsdel så torde utseendet spela mindre roll.
    Rakade och blekande är ett nytt påfund och mänskligheten har överlevt och förökat sig genom åren trots håriga organ och icke-opererade rövhål!
    Mänskligheten behöver slappna av!!
    Har folk så dåligt självförtroende?

• Postman
    Anonym (Suck..) skrev 2026-01-10 21:31:37 följande:

Är man benägen  att köra in valfri kroppsdel så torde utseendet spela mindre roll.
    Rakade och blekande är ett nytt påfund och mänskligheten har överlevt och förökat sig genom åren trots håriga organ och icke-opererade rövhål!

Ja faktiskt. Håller med. 
  • Anonym (M2)
    Anonym (Suck..) skrev 2026-01-10 21:31:37 följande:

Kan bli lättare att torka sig ren i baken efter en operation, även om det inte är medicinsk nödvändigt. 
  • Anonym (Suck..)

Ser väl det som mer medicinskt än skönhetsmässigt. Vem vill inte vara ren i arslet liksom?
    Att bleka röven är bara rent fåfängt och har inget med fysiskt fungerande att göra.
    Analsex funkar med både ljusa och mörka dajm-kryss, tro mig!

Svar på tråden Skönhetsoperera anus