• Nandez

Farmen 2026

I kväll startar Farmen igen, här kan man skriva om stort och smått om vad som händer i programmet.

Väl möttGlad

OBS: Inga spoilers

• Svar på tråden Farmen 2026
  • Jhannis
    Nandez skrev 2026-03-24 19:50:16 följande:
    Många vill inte vara med i tv
    Nä och det är förståeligt.
  • Jhannis

Jag börjar fundera ska alla hagar och skydd få stå kvar för dom har inte börjat ta undan nåt. Kanske bara djuren hämtas och annat får stå kvar.

• Jhannis

Ahmed tror fortfarande att han är SB, men tror nog att det endast var tillfälligt vid tinget sist för att välja vilka som skulle ta andra tävlingen.

• Jhannis
    Nandez skrev 2026-03-24 19:54:12 följande:

Alex sambo ville inte heller komma

Honom kan jag förstå då han vet hur Steffi är.
  • Nandez
    Jhannis skrev 2026-03-24 19:55:14 följande:

Ahmed tror fortfarande att han är SB, men tror nog att det endast var tillfälligt vid tinget sist för att välja vilka som skulle ta andra tävlingen.

Han har fått det om bakfoten
  • Jhannis
    Nandez skrev 2026-03-24 19:58:15 följande:
    Han har fått det om bakfoten
    Ja han och Steffi tror sig vara dom bästa i årets Farmen, Fan jag tror att en av dem vinner. Om så är så tror jag att jag inte fortsätter se på Farmen mer.
  • molly50
    Jhannis skrev 2026-03-24 19:55:14 följande:

Då blir det kanske en överraskning för honom när han inser att han inte är det då. Flört
  • Nandez
    Jhannis skrev 2026-03-24 19:53:31 följande:

Jag börjar fundera ska alla hagar och skydd få stå kvar för dom har inte börjat ta undan nåt. Kanske bara djuren hämtas och annat får stå kvar.

Dom verkar bli kvar