• Nandez

Farmen 2026

I kväll startar Farmen igen, här kan man skriva om stort och smått om vad som händer i programmet.

Väl möttGlad

OBS: Inga spoilers

• Svar på tråden Farmen 2026
  • molly50
    Nandez skrev 2026-01-18 20:24:17 följande:
    Nej, inte ännu. Ett fåtal inlägg får jag iväg, irriterande
    Det förstår jag. Frustrerande. Hoppas du får svar snart.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2026-01-18 20:24:17 följande:
    Nej, inte ännu. Ett fåtal inlägg får jag iväg, irriterande
    Vad trist att FL bråkar för dig fortfarande.....Jag har lite störningar i tv:n trots att allt borde vara i ordning. marknätet är stängd och så, men störningarna finns kvar.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2026-01-18 20:25:05 följande:
    Ja,om någon har svårt för bossiga personer.
    Samma här 
  • Jhannis

Verkar som det blivit bättre på Farmen i nu tid....Båten fanns vid bryggan, mat stod på bordet när dom kom.

Grönsakslandet hade fullt med färdiga grönsaker....Man kan inte säga att det är nybyggare på 1800.talet som kom till gården....

Snart har dom väl en tv också där Rynkar på näsan

Nej det blir sämre för varje år för alla program vad dom egentligen ska vara .

• molly50
    Jhannis skrev 2026-01-18 20:48:17 följande:

Verkar som det blivit bättre på Farmen i nu tid....Båten fanns vid bryggan, mat stod på bordet när dom kom.

Grönsakslandet hade fullt med färdiga grönsaker....Man kan inte säga att det är nybyggare på 1800.talet som kom till gården....

Snart har dom väl en tv också där Rynkar på näsan

Nej det blir sämre för varje år för alla program vad dom egentligen ska vara .

Ja,det är märkligt. Men maten lär väl ta slut snart och då måste de börja fixa mat på egen hand.
  • molly50

Herregud! Vad gör Ayda och Tindra där? Ayda verkar tro att de är en semesterresa där hon kan sola och bada och Tindra verkar inte gilla maten.
    Vad hade de egentligen väntat sig?

• Jhannis
    molly50 skrev 2026-01-18 20:50:49 följande:
    Ja,det är märkligt. Men maten lär väl ta slut snart och då måste de börja fixa mat på egen hand.
    Ja maten med den mängden av deltagare tar snart slut och då börjar intrigerna Skrattande
  • Jhannis
    molly50 skrev 2026-01-18 20:58:24 följande:

Herregud! Vad gör Ayda och Tindra där? Ayda verkar tro att de är en semesterresa där hon kan sola och bada och Tindra verkar inte gilla maten.
    Vad hade de egentligen väntat sig?

Precis min tanke. Unga personer som precis tagit studenten har ingen livserfarenhet ännu och ännu mindre om hur det var på 1800-talet.

Det unga som är med ska man se till att dom jobbar nått om dom ska äta nåt alls.

Man undrar om det plockas in folk bara för att göra TV....

Det finns några bra män/karlar hoppas jag som i alla fall har erfarenhet av hur man jobbar.
  • molly50
    Jhannis skrev 2026-01-18 21:00:45 följande:
    Ja maten med den mängden av deltagare tar snart slut och då börjar intrigerna Skrattande
    Ja,precis.
Svar på tråden Farmen 2026