• Nandez

Farmen 2026

I kväll startar Farmen igen, här kan man skriva om stort och smått om vad som händer i programmet.

Väl möttGlad

OBS: Inga spoilers

• Svar på tråden Farmen 2026
  • molly50
    Jhannis skrev 2026-01-29 20:36:31 följande:
    Ja och tydligen så låter Tv 4 henne gå på som en ångvält.
    Hade jag varit där så hade jag inte kunnat hålla tyst. Jag hade gjort mig osams med henne.
  • molly50
    Jhannis skrev 2026-01-29 20:37:52 följande:

Jag gillar Niklas på Torpet

Ja,han är ok.

Tredjekämpe på tinget. Det var något nytt.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2026-01-29 20:42:23 följande:
    Hade jag varit där så hade jag inte kunnat hålla tyst. Jag hade gjort mig osams med henne.
    Samma här jag hade heller inte kunnat vara tyst. Jag hade i fråga satt henne för det första att hon är inte förmannen som delar ut uppgifterna och hon ska inte tro att hon är Farmens ledare för alla. Nej vi hade nog inte varit vänner alls.
  • molly50
    Jhannis skrev 2026-01-29 20:47:49 följande:
    Samma här jag hade heller inte kunnat vara tyst. Jag hade i fråga satt henne för det första att hon är inte förmannen som delar ut uppgifterna och hon ska inte tro att hon är Farmens ledare för alla. Nej vi hade nog inte varit vänner alls.
    Jag hade nog också sagt åt henne att om hon ska hålla på att leka förman så kan hon åtminstone prata med Ahmed så de får dela upp vilka saker de ska bossa om.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2026-01-29 20:42:49 följande:
    Ja,han är ok.

Tredjekämpe på tinget. Det var något nytt.
    Ja Niklas verkar vara en fin kille.

Jag tyckte det sas från början att det skulle vara en tredje kämpe från Torpet.
  • molly50
    Jhannis skrev 2026-01-29 20:49:11 följande:
    Ja Niklas verkar vara en fin kille.

Jag tyckte det sas från början att det skulle vara en tredje kämpe från Torpet.
    Ok. Det har nog jag missat då.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2026-01-29 20:55:56 följande:
    Ok. Det har nog jag missat då.
    Jag är inte säker på att Anna sa nåt i början, men jag vill minnas att hon gjorde det.

Hoppas att Ayda inte åker ut, hellre vill jag att Vanessa gör det. Undra bara vem Vanessa väljer som andre kämpe.
  • molly50

Tack för ikväll då. Då ses vi på söndag! GladSolig
    Om ingen ska se Mello på lördag förstås. Glad

• Jhannis
    molly50 skrev 2026-01-29 21:02:13 följande:

Tack för ikväll då. Då ses vi på söndag! GladSolig
    Om ingen ska se Mello på lördag förstås. Glad

Ja vi ses på söndag.....eller lördag jag lär väl titta på Mello då jag itne han nåt annat heller för mig.Solig
Svar på tråden Farmen 2026