• Anonym (ontontont)

Hur länge har/hade ni mensverk innan mens eller +++ hjälp haft ont nu i 6 dagar.

F*N nu börjar jag bli sur och förbaskad har haft mens verk och drag i jumskarna samt stickningar i livmodern sedan i söndags , alltså 6 DAGAR !!!!! nu .

Tanten skulle komma i dag men lyser med sin frånvaro ???? har testat NEG i dag .
    Mina symtomer är surrkärring , ont till och från samt springer på toan stup i kvarten för att kolla kännslan NU KOM DEN men icke förutom att jag kissar en skvätt varje gång , samt stor tjuter av en del saker jag läst om här i dag .

TOTALT FLYTNINGS FRI ????????? snus tort i trosan men oj vad det känns i magen i mellan åt.

Någon som känt som jag och fått den eller varit gravid och vad menas med låghormonare ???

• Svar på tråden Hur länge har/hade ni mensverk innan mens eller +++ hjälp haft ont nu i 6 dagar.
  • Teskedsmamman

Jag hade mensvärk i ca 6-7 dagar innan jag testade plus... kan vara så att du är låghormonare, vänta 3 dagar och se vad som händer innan du testar igen.

/Magdis med Ludvig 040204 och Ian 051006
  • Anonym (ontontont)

kände du av det ganska rejält eller låg det bara och pyrde , jag menar molverken ??

för mig så känns det lite som fullt hanterbara verkar som bara helt plötsligt är borta och sen kommer igen , och sen bara ändrar de karaktär till att dra i sidorna .

• Teskedsmamman

Det var så det irriterade och jag märkte det så att säga... men det låg så där i bakgrunden, hade jag ett samtal på jobbet så glömde jag det...

/Magdis med Ludvig 040204 och Ian 051006
  • Stålmamma

jag hade som du och va gravid gjorede ett test 5 dagar efter bim och fick ett + låghormonare betyder att man har låg mägn hcg hormon som man utsöndrar då man e gravid tar därför längre tid innan stickan visat + testa dig om en vecka igen om inte mensen ´dyktupp

• Anonym

Hoppas såklart att du får ett plus (om du vill det)!
    Själv har jag ibland precis som du beskriver innan mens. Det kan pågå i drygt en vecka.
    Rejäl mensvärk som kaommer och går.

• Anonym (ontontont)

fortfarande ingen tant , jag var så övertygad att den skulle vara där på morgonen .

Svar på tråden Hur länge har/hade ni mensverk innan mens eller +++ hjälp haft ont nu i 6 dagar.