Jag håller med om "alla" ovan svar.
För mig så är inte oralsex lika med "förspel", tvärtom så ser jag det som aktivt sexande och ibland så kanske båda parter "nöjer" sig med oralsex för att kanske nå orgasm, allt sex behöver inte innebära penetration, jämt, alltid.
Vilket innebär att det krävs mer än att bara pang bom, glida ner mellan benen, även för mig som man kan jag tillägga.
Närhet, beröring, gärna en lång stund innan, gärna innan kläderna åker av... kyssar och smek, ta på varandra, och allt det.
Sen är jag lik TS, ett stort fan av oralsex. Både att ge och att få.
MEN, här kommer den (och Fjäril Kär är inne på det). Givet det du skriver TS, att det snarare är hon som är mer "pang på", hon vill att du "stoppar in den".
Ni har inte sex på samma sätt längre, inte med samma frekvens, inte med samma "inslag". Ni har ett långt förhållande... klart att sexet kan förändras, det kan gå i vågor, man kan tappa bort saker, etc bla bla
Men jag är inte helt övertygad om att det enbart handlar om fysiska saker, att oralsexet i sig är problemet (!), det kan handla om hormonella (klimakteriet) absolut, men det kan även handla om er relation i stort och ert sex-och samliv...
Just det är med, "stoppa in den bara", dvs - få det gjort! Det för mig låter mer som husfridsknull, sorry, men det måste sägas.
Been there, didn't do it... i mitt tidigare långvariga förhållande. Det är fullständigt meningslöst, även för mig som man, att bara "stoppa in den", "få det överstökat".
Då kan jag lika bra tillfredsställa mig själv...
Tror att du och din partner skulle behöva sätta er ned, prata om ert sex-och samliv, och kanske även relationen.
Tror i sak inte att detta handlar om själva "oralsexet", eller huruvida du är för snabb på pucken, eller för pang på. Tror det finns annat som skaver här...