• Anonym (Ellie)

Äcklad

Det satte sig en kvinna jämte mig i bussen och hon brydde sig inte utan petade flera gånger i näsan och stoppade snusket i munnen. Om jag kunde så skulle jag flytta på mig men bussen var knökfull så jag var tvungen att sitt kvar jämte äcklet. 

Är tyvärr inte första gången jag har råkat ut för något och undrar om det är vanligt? Blir så jävla äcklad att vuxna människor gör så

• Svar på tråden Äcklad
  • Anonym (Snuskelisnusk)

Snuskigt värre. Fast åker man buss är det något man får leva med. Ta bilen nästan gång, Ellie.

• Anonym (Ellie)
    Anonym (Snuskelisnusk) skrev 2026-02-11 16:42:55 följande:

Snuskigt värre. Fast åker man buss är det något man får leva med. Ta bilen nästan gång, Ellie.

Så du petar i näsan och äter snorbusar bland folk? varför ska jag ta bilen? Folk kan väl bete sig?
  • Anonym (Snuskelisnusk)
    Anonym (Ellie) skrev 2026-02-11 16:54:43 följande:
    Så du petar i näsan och äter snorbusar bland folk? varför ska jag ta bilen? Folk kan väl bete sig?
    Nä, jag åker inte buss. Snuskigt ju! 
  • Anonym (Ellie)
    Anonym (Snuskelisnusk) skrev 2026-02-11 17:02:37 följande:
    Nä, jag åker inte buss. Snuskigt ju! 
    Det låter som du driver?
  • Anonym (Snuskelisnusk)
    Anonym (Ellie) skrev 2026-02-11 17:03:47 följande:
    Det låter som du driver?
    Du tycker det är konstigt att man inte sätter sig på en snuskig buss? Du är ju själv upprörd över snusket. 
  • Anonym (Ellie)
    Anonym (Snuskelisnusk) skrev 2026-02-11 17:08:56 följande:
    Du tycker det är konstigt att man inte sätter sig på en snuskig buss? Du är ju själv upprörd över snusket. 
    Fast man ska väl kunna åka buss utan att se en vuxen person peta sig i näsan och stoppa i käften? tycker du det är fräscht?
  • Anonym (Y)
    Anonym (Ellie) skrev 2026-02-11 16:25:55 följande:
    Äcklad

Det satte sig en kvinna jämte mig i bussen och hon brydde sig inte utan petade flera gånger i näsan och stoppade snusket i munnen. Om jag kunde så skulle jag flytta på mig men bussen var knökfull så jag var tvungen att sitt kvar jämte äcklet. 

Är tyvärr inte första gången jag har råkat ut för något och undrar om det är vanligt? Blir så jävla äcklad att vuxna människor gör så

Jättesnuskigt! Har aldig sett det. Jag skulle snabbt titta bort om jag spg det.
  • Anonym (Ellie)
    Anonym (Y) skrev 2026-02-11 17:42:07 följande:
    Jättesnuskigt! Har aldig sett det. Jag skulle snabbt titta bort om jag spg det.

Verkligen, tyvärr hann jag se Var tvungen att sitta jämte henne typ 20 min. Va så nära att jag skulle säga till henne.  

Har tyvärr vart med om det
    några andra ggr också.

• Anonym (Snuskelisnusk)
    Anonym (Ellie) skrev 2026-02-11 17:31:32 följande:
    Fast man ska väl kunna åka buss utan att se en vuxen person peta sig i näsan och stoppa i käften? tycker du det är fräscht?
    Tycker DU att det är fräscht? Det är du, inte jag som suttit 20 minuter bredvid en snorätare. För att gå hem och skriva om det. 
Svar på tråden Äcklad