40+ och vilsen
Hej,
skapat nytt konto för att ställa min fråga och fundering lite anonymt. Signaturen och överskriften är väl för att visa ungefär vilken ålder jag är.
Hur som helst jag är en man i 40års åldern och lever tillsammans med min fru och våra 2 tonårsbarn.
Skulle säga att jag och min fru aldrig haft några problem direkt och vi alltid varit intima och haft ett okej sexliv. Nu för tiden är det väl nån gång i veckan vi faktiskt har sex. Inga större bekymmer över huvud taget i förhållandet eller med våra barn enligt mig.
Detta är dock inte problemet utan det är att jag håller på med ett fritidsintresse/hobby/sport och jag där igenom har umgåtts lite med en kvinna som är exakt samma ålder som mig och jag nu har fått känslor för henne. Hon började med denna hobby/sport/intresse för nåt år sen.
Hon är också gift med 2 barn...
Hon har varit rätt på om att få lite hjälp av mig och så med hobbyn vi utövar så vi har varit en del på tu man hand. Och hon har messat mig en hel del även om att vi ska träffas och för att jag ska hjälpa henne lite och vi ska "utöva vår hobby ihop". Detta har jag delvis hållit lite hemligt från min fru när jag märkte att hon blev lite svartsjuk.
Denna kvinna är väldigt energisk person och liksom social och pratar och kramar typ alla.
Detta har som sagt var inte varit några större problem förens för nån månad eller två tillbaka då jag började få känslor för henne.
Jag som sagt har inte varit i denna sits sen jag var i typ 20 års åldern o vet fan inte hur jag ska hantera detta.
Jag skrev till kvinnan och sa att vi behövde träffas för att prata på tu man hand och det gjorde vi snabbt idag och då sa jag till henna hur jag kände.
Jag hade väl tänkt igenom detta noll som vanligt och körde allt helt på känsla typ och jag kan väl säg som så att det var väl inte så att hon kände ömsidigt lika dant tror jag...
Hon ställde typ frågor hur jag och min frus förhållande var och ja jag vet ifan huvudet på mig började snurra så jäkla vilsen kände jag mig.
Hur som så sa jag att om hon inte kände lika dant så är det nog bäst att hon och jag inte träffas ensamma fortsättningsvis.
Och jag får väl försöka undvika henne så gott det går helt enkelt tänker jag.
Men vad vill jag har hjälp med då..? Jo, hur fan kommer jag över denna crush?
40+ och känner mig som en nykär 15-åring. Helt sjukt tänker på henne varje dag, flera gånger om dagen så det blir svårt att koncentrera sig på annat liksom..
Så vänligen flame on, tipsa vad ska jag göra???
Just nu testar jag alkoholen... den är god åtminstone..!!