Inlägg från: Anonym (C) |Visa alla inlägg
  • Anonym (C)

Komplicerad relation

Han verkar ha så stora låsningar, så att även om ni umgicks i 10 år, så skulle han kanske välja att inte kalla det för ett förhållande.

Så du får välja, antingen leva som ni gör nu eller söka vidare efter någon annan man som vill etablera ett mer officiellt förhållande. 

• Anonym (C)

Har han något barndomstrauma eller har han Asbergwr. Om han inte ens kan formulera hur han känner?

Om han nu inte kan det så får du gå på hur han beter sig. Är han vänlig och hänsynstagande? Tycker han om att ta på dig, även icke-sexuellt? Tycker han om att umgps med dig till vardags? Ja, då skulle jag dra slutsatsen att han gillar mig, men vill inte vara ett officiellt par av någon underlig anledning.

• Anonym (C)

"Asperger" skulle det stå.

• Anonym (C)
    Anonym (Nina) skrev 2026-02-24 07:35:27 följande:
    Nja jag tror inte han har Asberger. Han kan prata om känslor men just när jag frågat om han gillar mig så kommer det inget rakt svar utan en lista om att han säger nej till sina vänner för att han hellre träffar mig, att han ser fram emot att träffa mig, att han vill fortsätta att träffa mig.... osv osv. 

Han beter sig väldigt fint. Bättre än jag upplevt innan. Gentleman. Och ja han tar absolut på mig utan sex.
    Vi har inte ens sex varje gång vi ses längre 
    Ja, då gillar han ju dig! Han väljer dig före vännerna och ni vardagsumgås.

Då har han någon hangup kring att vara ihop. Tyvärr kan det vara så att han inte ändrar sig på den punkten. Speciellt om just det också tidigare har varit ett problem tillsammans med tjejer.
  • Anonym (C)

Karln verkar ju allergisk mot alla "påtryckningar" så ett brev kanske gör mer skada än nytta. TS, ni verkar ha en nära relation som handlar om mer än KK. Men du kan aldrig få några 100 % garantier, även om han verkar gilla dig. Tyvärr. Så frågan är om du orkar leva med ovissheten. 

Svar på tråden Komplicerad relation