Behöver råd
En lång historia kort, behöver lite råd. Jag har haft ett längre förhållande nu med en kille. Vi båda är över 30 år. Denna mannen har i sina tidigare förhållanden varit otrogen, han ljuger om små till stora saker och är konflikträdd. Att prata med honom vad man känner och vilka gränser man har i ett förhållande har jag gett upp med då han inte tar det på allvar. Jag däremot får inte ens prata med en kille om jag råkar gå ut på fest någon gång. Är jag ute med andra så är han där också fast i bakgrunden. Hur som. Jag fick ett cancerbesked för drygt något år sedan och är i omgångar väldigt dålig. För ett tag sen så har min kille gjort ett nytt tiktok konto, har 3 st tror jag. Jag gick in och kollade och såg då att det bara var massa små tjejer han följer och som också är snabba med att visa vad dom har. Jag blev lite chockad och sen framförallt så himla ledsen, jag har mått så dåligt efter att ha tappat håret och känner mig så ful. Jag skrev och frågade honom, han nekade direkt och visste inte alls hur han har följt dessa tjejer. En av tjejerna hade flera konton som han följde. Men inget svar utan började att fråga mig saker istället. Jag är ingen som följer eller har killar på sociala medier bara dom jag känner. . Jag vet inte.. överreagerar jag nu? Att fråga honom mer är ingen ide.