Fredagstråden
Har du några sex-planer för helgen? Vad isf?
Har du några sex-planer för helgen? Vad isf?
Det har varit varmt och kärt mellan min fru och mig i veckan, så nu när helgen närmar sig så skulle jag tro att det blir något skönt horisontalt.
Jag signalerar diskret att jag vill ha henne, sen låter jag henne styra. Om hon väljer att inte ha sex så blir jag besviken, men jag jobbar hårt med att det inte ska märkas. Hon känner sig pressad då.
Har träffat en ung tjej på en sexchatt och vi har bestämt att jag kan komma till henne söndag morgon. Hon har frågat hur jag vill att hon friserar sig nertill och lite fler frågor kring vad jag vill göra och självfallet har jag frågat detsamma.
Om allt går som tänkt så kommer det bli riktigt skönt och trevligt.
imorgon skall jag klä ut mig till chokladfontän och dricka en hel flaska Risinolja, sen skall jag gå in till grannen som har fest och lägga mig på köksbordet och sätta fötterna bakom nacken!
Jordgubbar får de fixa själv...Riesen det fixar jag!
/Lisen "Riesen" Daimarsson
Har träffat en ung tjej på en sexchatt och vi har bestämt att jag kan komma till henne söndag morgon. Hon har frågat hur jag vill att hon friserar sig nertill och lite fler frågor kring vad jag vill göra och självfallet har jag frågat detsamma.
Om allt går som tänkt så kommer det bli riktigt skönt och trevligt.
Hade väl egentligen inga planer för helgen men frun har varit mer sugen än vanligt. Har hunnit bli 5 gånger sen i fredags.
Härligt att det fortfarande kan vara så efter snart 25år och 2 barn