• Anonym (Angelgirl)

Är min sambo gay?

Hej detta är ett väldigt känsligt ämne för mig men väljer ändå att ta upp det,då jag anser att jag behöver råd och tips på vad jag ska ta mig till. Jag har varit tillsammans med min kille i snart 1 år. Redan tidigt i relationen så hade han svårt att få upp den. Ibland kan han bli hård men nästan bara på morgonen och så fort vi ska ha sex så blir han slak. Jag har frågat honom vad detta beror på och han har sagt att det varit problem för honom i flera år. jag trodde att han va porrskadad eller något för jag har hört att det kan bli så då. Det enda som nu spinner i mitt huvud är om han faktiskt är lagd åt andra hållet? han sa väldigt tidigt in i relationen att han gillade analsex , och när jag klädde upp mig sexigt i sexiga underkläder så blev han inte ens hård. Han har aldrig blivit hård av att gå ner på mig. Senaste tiden dock alltså 2 månader så har vi börjat ha fejkade scenarion att jag har en penis Och är en transa.Och varje gång vi pratar om det så blir han stenhård jag har även börjat slicka honom där bak? han har nästan alltid bara kommit av att jag suger av honom.. och då på ett ganska grovt sätt. Min magkänsla säger att något är skevt.. jag mår ganska dåligt över det Här och har inte heller velat prata med någon om detta eftersom att jag skäms. Hur hade ni gjort?konfronterat eller ej? Och tror ni att det skulle kunna vara så att han faktiskt är gay? Han säger ofta att han är rädd att jag ska lämna honom för att han sällan får upp den när vi ska ha vanligt vaginalt sex..

• Svar på tråden Är min sambo gay?
  • KimLinnefeldt

Impotens/erektil dysfunktion - varaktig eller tillfällig - är väldigt vanlig. Om han är oroad på riktigt så går han till doktorn. Små blå piller hjälper. Men inte om han inte har någon lust. 

• Anonym (Håller med)

Jag tror din misstanke stämmer.

Prata med honom.

• Anonym (S)
    KimLinnefeldt skrev 2026-03-09 15:01:02 följande:

Impotens/erektil dysfunktion - varaktig eller tillfällig - är väldigt vanlig. Om han är oroad på riktigt så går han till doktorn. Små blå piller hjälper. Men inte om han inte har någon lust. 

Impotens verkar det inte handla om eftersom han blir hård när de pratar om att TS är transa. 
Svar på tråden Är min sambo gay?