• Anonym (Baddragon)

Trans?

Är det normalt att bli liksom kåt på trans tjejer? Är kille 22 år, jag har legat med en trans 2 gånger innan (oralt) tyckte det var skit najs, undrar mest om det är någon annan som också har?🤭

• Svar på tråden Trans?
  • Anonym (Bikille)

Det händer väl. Men inte vad som helst. Får inte vara Göran 56 murare i kvinnokläder. Utan dom ska se ut som tjejer

• Anonym (Nope!)

Inte min kopp te alls men håller med om att man i det läget INTE skulle föredra en luden små fet
    snubbe i raff-set. Många äldre verkar totalt sakna självinsikt ........ och smak.( är själv 59 b.t.w)
    De får gärna ha sin läggning men .....
    I stan går det ibland runt en snubbe i typ 70-års åldern i pumps, kjol, blus, örhängen - hela kitet.
    Dock tunnhårig, utan peruk och med mustasch. Helt ok för mig men jag undrar vem som tilltalas av detta? Bög? Troligen inte. Straight? Mycket tveksamt. Crossdresser? Mest troligt.
    Om man vill anta alternativ identitet som kvinna, varför mustasch????

• Anonym (Bikille)
    Anonym (Nope!) skrev 2026-03-15 17:13:13 följande:

Inte min kopp te alls men håller med om att man i det läget INTE skulle föredra en luden små fet
    snubbe i raff-set. Många äldre verkar totalt sakna självinsikt ........ och smak.( är själv 59 b.t.w)
    I stan går det ibland runt en snubbe i typ 70-års åldern i pumps, kjol, blus, örhängen - hela kitet.
    Dock tunnhårig, utan peruk och med mustasch. Helt ok för mig men jag undrar vem som tilltalas av detta? Bög? Troligen inte. Straight? Mycket tveksamt. Crossdresser? Mest troligt.

Dom som får intresse för han är nog liknande åldrar som nyss upptäckt att dom gillar killsex. Många 50+ är väldigt märkliga som kommer på alla möjliga sliskiga ord med mera. (Menar inte just dig) 
  • Anonym (Nej)

Jag är hetero, så nej, det är det inte. Vad andra gör lägger jag mig inte i.

• Anonym (Nope!)
    Anonym (Bikille) skrev 2026-03-15 18:16:54 följande:
    Dom som får intresse för han är nog liknande åldrar som nyss upptäckt att dom gillar killsex. Många 50+ är väldigt märkliga som kommer på alla möjliga sliskiga ord med mera. (Menar inte just dig) 
    Det heter inte "han" utan honom och ja- tydligen är den typen av människor mer desperata än andra. Finns det så få "gubb-fittor" i landet att de blir desperata?
    Man postar bilder på sig själv i BH. eller rosa trosor med röven i vädret?
    Vad gör att man inte kan sköta det snyggt istället för att vara/bli desperat?
  • Anonym
    Anonym (Nope!) skrev 2026-03-15 21:48:15 följande:
    Det heter inte "han" utan honom och ja- tydligen är den typen av människor mer desperata än andra. Finns det så få "gubb-fittor" i landet att de blir desperata?
    Man postar bilder på sig själv i BH. eller rosa trosor med röven i vädret?
    Vad gör att man inte kan sköta det snyggt istället för att vara/bli desperat?
    Håller med om både grammatik och överdriven desperation. Undrar ändå. Var postar de dessa bilder på sig själva? Facebook och insta? Sexkontaktsidor?
    Alla har lika stor rätt att posta bilder på sig i underkläder, även om det är precis lika knasigt när kvinna 25 poserar öppet som när en man 50+ gör detsamma i kvinnounderkläder.
    Jag hoppas verkligen att de båda exhibitionistexemplen gör det anonymt.
  • Anonym
    Anonym (Baddragon) skrev 2026-03-15 00:51:27 följande:
    Trans?

Är det normalt att bli liksom kåt på trans tjejer? Är kille 22 år, jag har legat med en trans 2 gånger innan (oralt) tyckte det var skit najs, undrar mest om det är någon annan som också har?🤭

Det är inte onormalt att gå igång på vissa saker medan andra går igång på annat. Vi är alla olika och ingen väljer vad de ska tända på. Så fortsätt dejta eller ligg med transtjejer om det ger något extra för just dig😉
  • Anonym (d)
    Anonym (Nope!) skrev 2026-03-15 17:13:13 följande:

Är det verkligen "helt ok" för dig?
    Varför skriver du då den där förringande ordpromenaden om personen i fråga?

Finns mycket mer att säga om din text men jag får ont i huvudet av bara tanken på allt som behöver rättas.
  • Anonym (Bikille)
    Anonym skrev 2026-03-16 02:55:46 följande:
    Håller med om både grammatik och överdriven desperation. Undrar ändå. Var postar de dessa bilder på sig själva? Facebook och insta? Sexkontaktsidor?
    Alla har lika stor rätt att posta bilder på sig i underkläder, även om det är precis lika knasigt när kvinna 25 poserar öppet som när en man 50+ gör detsamma i kvinnounderkläder.
    Jag hoppas verkligen att de båda exhibitionistexemplen gör det anonymt.
    Som bisexuell man så har man hängt en hel del på Bodycontact. Qx (nu nerlagd) och även grindr. Finns säkert föera sidor men hänger inte där. Men där är det vanligt med män som har den kinken/fetischwn att klä sig i kvinnokläder. Jag bryr mig inte om dom förens dom skriver och frågar om jag vill träffa dom osv. Dom desperata är nog mer nyfikna och har skev bild på sin nyfunna läggning. 

Riktiga shemales/transkvinnor hänger nog mer på dejtingsidor för dom får sitt ändå. 

Har vart med både Mtf och FtM så dom hänger mer på dejtingappar
Svar på tråden Trans?