Särbo
Min tidigare sambo ville bli särbo för drygt 2 år sedan. Pga de uppstod ofta konflikter mellan honom och mina barn.
Jag var helt förkrossad, kände mig vilse och övergiven. Han började mår jättebra att bo ensam, går och kommer som han vill . Lagar den maten han vill. Medans jag bröt ihop. Jag älskar honom så oerhört mycket.
Jag började utveckla svartsjuka, då många kvinnor söker sig till honom,ringer honom å både råd och tips m.m.
Jag har tyckt detta varit jättejobbigt. Känt att han gett dom så mycket mer än vad han gett mig. Inte sett hir dåligt jag mått/mår!
Nu känns de som han börjar distansera sig från mig. Han är kyligare när jag ringer, han vill inte träffas lika ofta. Känns som han tagit avstånd, han säger att han älskar mig fortfarande.
Jag är totalt knäckt, de känns som hela mitt hjärta har gått sönder. Jag går ständigt och har o t i magen och känner mig helt förstörd när ha inte hör av sig. Jag är totalt nedbruten. Jag förklarade hur jag mådde. Och kände, han sa att när jag är svartsjuk så orkar han inte, vilket jag förstår. Han säger att han likaväl kan va otrogen för de är de jag förväntar mig. Jag pushar honom åt de hållet. Idag kändes de som jag skulle gå sönder. Jag kunde knappt andas. Tror jag fick en ångestattack!! Snälla jag kan inte tänka klart. Har ni några tips till mig. Några goda råd. Jag är så ledsen 😥