• Nandez

Robinson Vår 2026

I kväll börjar ännu en säsong Robinson. Här kan vi samlas och prata om stort och smått som rör programmet.

Väl möttGlad

OBS: Inga spoilers 

• Svar på tråden Robinson Vår 2026
  • Nandez
    Jhannis skrev 2026-03-30 19:45:31 följande:

Gubben i vinnarlaget blev besviken

Ordentligt sur
  • Jhannis
    Nandez skrev 2026-03-30 19:50:16 följande:

Lasse i Väst verkar redan lite bitter

Ja Lasse är bitter för han fick inte immuniteten.

Men det var en till som vart bitter, han som klagade att tjejerna inte orkade bära lådorna.
  • Nandez
    Jhannis skrev 2026-03-30 19:54:48 följande:
    Ja Lasse är bitter för han fick inte immuniteten.

Men det var en till som vart bitter, han som klagade att tjejerna inte orkade bära lådorna.
    Ja

Tjafsa om lägerplatsen, jösses
  • Jhannis

Jag fattar inte varför vissa människor söker sig till program som Farmen, Robinson eller liknande när dom redan första dagen börjar snacka om att dom saknar bekvämligheten hemma. (verkar som många är så RIKA att det inte går att bo lite sämre)

• Nandez
    Jhannis skrev 2026-03-30 20:01:35 följande:

Jag fattar inte varför vissa människor söker sig till program som Farmen, Robinson eller liknande när dom redan första dagen börjar snacka om att dom saknar bekvämligheten hemma. (verkar som många är så RIKA att det inte går att bo lite sämre)

Och att dom är rädda för kryp m.m.
  • molly50
    Jhannis skrev 2026-03-30 20:01:35 följande:

Nandez skrev 2026-03-30 20:02:38 följande:
    Det kan man verkligen undra. Men förhoppningsvis så kanske de lär sig något av den här resan.

• Nandez
    molly50 skrev 2026-03-30 20:06:59 följande:
    Nandez skrev 2026-03-30 20:02:38 följande:
    Det kan man verkligen undra. Men förhoppningsvis så kanske de lär sig något av den här resan.

Ja, förhoppningsvis
Svar på tråden Robinson Vår 2026