• Trent

Vaccination

Om du på riktigt brydde dig om fakta skulle detta vara en ickefråga. Du skulle inte heller behöva ställa frågan till en massa random främlingar på nätet.

• Trent
    Jerkan2025 skrev 2026-04-06 22:04:32 följande:
    Galileo Galilei är ett bra exempel på när man inte får ifrågasätta.
    Galileo Galilei byggde sina argument på faktiska iakttagelser. Vad bygger du dina på? Ja, du kan börja med att presentera argumenten.

Ingen hindrar dig att "ifrågasätta". Tvärtom, jag tycker det är bra. Men hittills har du inte själv presenterat något som går att ifrågasätta. För dina argument och det de bygger på måste såklart granskas de också. Eller hur?
  • Trent
    Jerkan2025 skrev 2026-04-06 22:15:59 följande:
    Många som vaccinerade sig mot svininfluensan fick  narkolepsi t.ex.
    Definiera "många".
  • Trent
    Anonym (Fakta) skrev 2026-04-07 09:22:19 följande:
    Då föreslår jag att du själv tar reda på fakta istället för att lämna irrelevanta kommentarer i tråden.
    Hahaha! Jag bad ts definiera "många". Du skrev i sammanhanget totalt irrelevant information. Jag vet fortfarande inte varför.
  • Trent
    sskf skrev 2026-04-09 13:52:24 följande:

Alla sprang runt med munskydd och stod två meter ifrån varandra och alla köpte skitpapper hahahahaha vilken cvovid sen dåTyst

Alls gjorde det definitivt inte. Egentligen är det bra att du och dina puckon till likasinnade aldrig lär er att argumentera riktigt. Men det skulle vara mycket roligare om ni gjorde det. 

Det är en av mina mindre drömmar. En vacker dag kanske den blir verklighet.
Svar på tråden Vaccination